ویژگی‌های آیفون ۱۲: دوربین بهتر، باز کردن سریع‌تر قفل، عمر باتری طولانی‌تر

شرکت اپل از مدل جدید تلفن هوشمند آیفون ۱۲ رونمایی می‌کند

شرکت اپل امسال محصولات جدیدش را با تاخیر یک ماهه رونمایی می‌کند-Philip FONG / AFP

شرکت آمریکایی اپل قرار است روز سه‌شنبه طی مراسمی از جدیدترین محصولات خود، از جمله مدل جدید تلفن هوشمند آیفون ۱۲، رونمایی کند.

طبق اخباری که به رسانه‌ها درز کرده، تشخیص سریع‌تر چهره، زوم بالاتر دوربین، و عمر طولانی‌تر باتری از ویژگی‌های شاخص آیفون جدید است.

مکس واینباک، گرداننده حساب توئیتری پاین‌لیکس، ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر)، یعنی دو روز پیش از رونمایی رسمی آیفون ۱۲، این اطلاعات را فاش کرد.

آیفون ۱۲ از یک الگوریتم منطقه‌بندی پویا استفاده می‌کند که می‌تواند سریع‌تر از مدل‌های قبلی قفل گوشی را از طریق اسکن چهره مالک آن باز کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گفته واینباک، دوربین آیفون جدید قابلیت زوم دیجیتال بالاتری دارد که امکان تصویربرداری با کیفیت بالاتر و از فاصله‌های بیشتر را فراهم می‌کند.

امکانات تصویربرداری در شب و با حداقل نور نیز در این مدل ارتقا یافته است و انتظار می‌رود این ویژگی فقط در آیفون ۱۲ پرو مکس تعبیه شود.

طول عمر باتری تلفن جدید اپل یک ساعت بیشتر شده است؛ با این حال طول عمر باتری مدل کوچک آن، آیفون ۱۲ مینی، از آیفون ۱۱ کوتاه‌تر است.

این غول فناوری آمریکایی همچنین اعلام کرده است که بر روی یک روش متفاوت برای شارژ باتری محصولات خود، از جمله آیفون، تحقیق می‌کند.

بیشتر از جهان