پردرآمدترین بازیگران زن سال ۲۰۲۰ را بشناسید

دوین جانسون بیش از دو برابر پردرآمدترین بازیگر زن دستمزد گرفت

سوفیا ورگارا، بازیگر لاتین تبار سریال خانواده مدرن-FREDERIC J.BROWN / AFP

فوربس فهرست اسامی پردرآمدترین بازیگران زن امسال را منتشر کرد. 

همه‌گیری کووید-۱۹ و تأخیری که در اکران چندین فیلم باکیفیت ایجاد کرده بر فهرست سال ۲۰۲۰ اثر گذاشته است. 

به همین سبب در این فهرست بیشتر اسامی ستارگان تلویزیونی و فیلم‌هایی را می‌بینیم که در شبکه‌های برخط مانند نت‌فلیکس پخش می‌شود. 

سوفیا ورگارا ستاره مجموعه «خانواده مدرن» (که داور مسابقه استعدادیابی آمریکا نیز هست) با مجموع درآمد ۴۳ میلیون دلار در صدر این فهرست قرار دارد. 

ورگارا از هر قسمت این مجموعه پربیننده تلویزیون ای‌بی‌سی ۵۰۰ هزار دلار درآمد کسب کرده‌ است، مجموعه‌ای که پخش آن اوایل امسال به پایان رسید. او بابت شرکت در هر فصل برنامه استعدادهای آمریکایی نیز ۱۰ میلیون دلار گرفته است. 

دواین جانسون پردرآمدترین بازیگر امسال دو برابر ورگارا درآمد داشته است. 

رتبه دوم این فهرست به آنجلینا جولی می‌رسد با درآمد ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به خاطر بازی در فیلم «جاودانگان» شرکت ماروِل که قرار است به زودی اکران شود.   

گال گادوت ستاره فیلم «زن استثنایی» با درآمد ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در جایگاه سوم قرار گرفته است. او برای بازی در فیلم «علامت قرمز» نت‌فلیکس ۲۰ میلیون دلار دریافت کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 مریل استریپ و نیکول کیدمن نیز هردو برای بازی در فیلم «جشن بزرگ» به کارگردانی رایان مورفی که از شبکه نت‌فلیکس پخش شد دستمزدهای کلان گرفتند. ملیسا مک‌کارتی نیز در این فیلم بازی می‌کرد، که این را مرهون نقش‌هایش در فیلم «فراهوشمندی» شبکه اچ‌بی‌او مکس و فیلم «نیروی رعد» نت‌فلیکس است. 

امیلی بلانت تنها ستاره بریتانیایی این فهرست به خاطر بازی در فیلم‌های نمایشی پس از جولی در میان ۱۰ بازیگر زن پردرآمد قرار می‌گیرد. او برای بازی در فیلم‌های «مکان دنج ۲» و «جنگل‌گردی» که اکران هر دو به تأخیر افتاده پول هنگفتی کسب کرده است. 

بازیگر «کالبدشناسی گری»، الن پومپئو، وایولا دیویس «چگونه از اتهام قتل قسر در رویم» و الیزات ماس بازیگر مجموعه «سرگذشت ندیمه» دیگر بازیگران این فهرست بودند. حضور ماس در مجموعه تلویزیونی آخر شبی و پربیننده «مرد نامرئی» نیز در افزایش درآمدش تأثیر داشت. 

فهرست کامل ۱۰ بازیگر زن پردرآمد: 

۱- سوفیا ورگارا- ۴۳ میلیون دلار

۲- آنجلینا جولی- ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار

۳- گال گادوت- ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار

۴- ملیسا مک‌کارتی- ۲۵ میلیون دلار

۵- مریل استریپ- ۲۴ میلیون دلار

۶- امیلی بلانت- ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار

۷- نیکول کیدمن- ۲۲ میلیون دلار

۸- الن پومپئو- ۱۹ میلیون دلار

۹- الیزابت ماس- ۱۶ میلیون دلار

۱۰- وایولا دیویس- ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر