بازگشت پوآرو: مرگ روی نیل، با بازی گال گادوت و آرمی همر

کنت برانا می‌خواهد موفقیتش در کارگردانی «قطار سریع السیر شرق» را تکرار کند

آرمی همر (چپ) و گال گادوت (راست) در مراسم جوایز سالانه اسکار، ۲۰۱۸-Kevin Winter/Getty Images/AFP

برای فیلم «مرگ روی رود نیل» کنت برانا که دنباله  فیلم سال ۲۰۱۷ او به نام «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» است یک تریلر چشمگیر جدید ساخته شده است. 

در این فیلم که اقتباسی از رمان آگاتا کریستی است، برانا بار دیگر در نقش هرکول پوارو، قتل دیگری را مورد تحقیق قرار می‌دهد.  

گال گادوت و آرمی هَمر در صدر بازیگران نخبه فیلم‌اند و در میان سایر ستارگانی که در آن شرکت دارند به چهره‌هایی چون لتیشیا رایت، اما مک کی (ستاره آموزش جنسی)، داون فرنچ، سوفی اوکوندو، جنیفر ساندرز و راسل برند نیز برمی‌خوریم. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تریلر جدید فیلم، گادون و همر را در نقش یک زوج شاد تازه مزدوج، لینِت ریدوی دویل و سیمون دویل، نشان می‌دهد که تعطیلاتشان در شرجی هوای مصر بر عرشه یک قایق بخاری بر رود نیل به خاطر یک رشته وقایع مرموز و حسادت مرگبار کوتاه می‌شود.  

اقتباس پیشین رمان سال ۱۹۳۷ آگاتا کریستی هم مملو از ستارگانی چون بت دیویس، میا فارو، جین برکین، مگی اسمیت و پیتر یوستینف بود. این فیلم جایزه سال ۱۹۷۸ گلدن گلوب برای بهترین فیلم خارجی را ربود.  

فیلم قبلی برانا، «مرگ در قطار سریع السیر شرق» یک موفقیت بزرگ بین‌المللی و تجارتی بود. در این فیلم که پیش درآمد فیلم «مرگ بر روی رود نیل» بود، جانی دپ، دیزی ریدلی، جودی دنچ، پنه لوپه کروز، اولیویا کلمن، درک جکوبی، ویلیام دافو، لسلی اودوم جونیور و لوسی بوینتون نقش داشتند.   

قرار است فیلم «مرگ روی رود نیل» در روز ۲۳‌ اکتبر اکران شود.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر