خواستگاری عاشقانه خانه را به آتش کشید

«شمع‌ها را کنار وسایل قابل اشتعال مانند پرده نگذارید، و صدها شمع چای روشن را به حال خود رها نکنید» 

این مرد صدها شمع روشن را در خانه رها کرده بود و برای آن که دنبال دوست‌دخترش برود، خانه را ترک کرده بود-PIXABAY

برنامه ‌ریزی برای خواستگاری رمانتیک یک مرد انگلیسی پایان خوشی نداشت، چرا که شعله صدها شمع چایی که در همه جای خانه روشن کرده بود، باعث شد آپارتمانش به آتش کشیده شود. 

آتش‌نشانی و تیم امداد یورک‌شایر جنوبی، شامگاه دوشنبه عازم شفیلد شد تا این آتش را خاموش کند. مسئولان گفتند که این مرد صدها شمع روشن را در خانه رها کرده بود و برای آن که دنبال دوست‌دخترش به سر کار او برود، خانه را ترک کرده بود. 

خدمات آتش نشانی، در یک رشته توییت، زنجیره وقایعی را توضیح داد که منجر به این خواستگاری آتشین شد. مردی که نامش اعلام نشده است، با بادکنک و یک شیشه شراب، و نیز شمار زیادی شمع روشن، صحنه را برای خواستگاری از دوست دخترش آماده کرد. 

آتش‌نشانی نوشت:‌ «قرار بود این صحنه یک خواستگاری عاشقانه باشد و صاحب‌ خانه، مردی که اسمش را نمی‌آوریم، واقعا واقعا وقت زیادی را صرف آن کرده بود!» 

این مرد سپس خانه را با شمع‌های روشن ترک کرد و «دنبال دوست‌دخترش در همان نزدیکی رفت»، با این فکر که صحنه «آماده لحظه بزرگ خواهد بود.» 

اما وقتی که برگشتند، آپارتمان در شعله‌های آتش می‌سوخت. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آتش نشانی گفت:‌ «خوشبختانه ماموران آتش‌نشانی به سرعت واکنش نشان دادند و هیچ کسی آسیب ندید. به علاوه، دوست دختر او هم جواب مثبت داد!»‌

تصاویر خانه، نشانگر بقایای سیاه و له شده یک شمع چای و بادکنک‌ها، و نیز گل‌های له شده و دیوارهای سیاه است. 

آتش‌نشانی یورکشایر جنوبی هشدار داد: «شمع‌های چای هر قدر هم رمانتیک باشند، و هر قدر هم دوستشان داشته باشیم، بسیار خطرناکند.» 

آتش‌نشانی یورکشایر جنوبی در توییتی نوشت:‌

خوب نگاه کنید. چی می‌بینید؟ درست حدس زدید، صدها شمع چای!

می‌خواهید بدانید اینجا چه اتفاقی افتاد؟ حدس می‌زنیم که بخواهید بدانید. اینجا قرار بود صحنه یک خواستگاری عاشقانه باشد که طبق برنامه پیش نرفت، و درس بزرگی درباره استفاده از شمع چای می‌دهد. 

South Yorkshire Fire (@SYFR)

چهارم اوت ۲۰۲۰

آتش نشانی یورکشایر گفت:‌ «خواهش می‌کنیم وقتی کارتان تمام شد، شمع‌ها را خاموش کنید. آنها را در کنار وسایل قابل اشتعال مانند پرده نگذارید، و صدها شمع چای روشن را به حال خود رها نکنید.» 

افرادی که به این رشته توییت آتش‌نشانی جواب دادند، برای  این زوج تازه نامزد شده آرزوی خوشبختی کردند؛ هرچند یکی از کاربران هشدار داد:‌ «برنامه‌ریزی برای جشن عروسی را به این مرد واگذار نکنید.» 

© The Independent

بیشتر از جهان