شاهدخت بئاتریس در مراسمی مخفی در کاخ وینزور ازدواج کرد

مراسم قبلی این زوج به خاطر تمهیدات قرنطینه ویروس کرونا لغو شد

شاهدخت بئاتریس به همراه نامزد خویش- پاییز ۲۰۱۹

Frank Augstein / POOL / AFP

شاهدخت بئاتریس در مراسمی مخفی در پیشگاه ملکه با ادواردو ماپلی موزی ازدواج کرد.

کاخ باکینگهام در بیانیه‌ای، تایید کرد این زوج در جمعه، ۱۷ ژوئیه در جمع خانواده و دوستان خود در کلیسای آل سینتس در پارک وینزور ازدواج کردند در حالی که تمهیدات حفظ فاصله در اجتماع رعایت شده بود.

شاهزاده فیلیپ نیز همراه با حدود ۲۰ مهمان دیگر در این مراسم حضور داشتند از جمله والدین شاهدخت بئاتریس: شاهزاده اندرو و دوشس یورک.

بیانیه کاخ نوشت: «مراسم عروسی خصوصی شاهدخت بئاتریس و آقای ادواردو ماپلی موزی در ساعت ۱۱ صبح جمعه ۱۷ ژوئیه در کلیسای سلطنتی آل سینت در رویال لاج، وینزر، اتفاق افتاد. این مراسم کوچک شاهد حضور ملکه، دوک ادینبرا و سایر اعضای نزدیک خانواده بود. این عروسی با راهنماهای دولت در این زمینه برگزار شد.»

مراسم قبلی این زوج به خاطر تمهیدات قرنطینه ویروس کرونا لغو شد.

در ماه مارس، کاخ باکینگهام تایید کرد مراسمی که قرار بود در تاریخ ۲۹ مه برگزار شود، لغو شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نوه ملکه و ادواردو قرار بود مراسم عروسی خود را در باغ کاخ باکینگهام بگیرند.

سخن‌گوی این زوج گفت: «شاهدخت بئاتریس و آقای ماپلی موزی مشتاقانه منتظر ازدواج‌اند ولی به همان اندازه می‌دانند تحت شرایط فعلی نباید خطرات غیرضروری را به جان خرید. درهمین راستا طبق توصیه‌های دولت برای بریتانیا و وزرای آن، این زوج تصمیم گرفتند در برگزاری مراسم خود برای ۲۹ مه تجدیدنظر کنند.»

او ادامه داد: «آن‌ها به ویژه توصیه‌های دولت درباره سلامت اعضای مسن‌تر خانواده و گردهمایی تعداد زیادی از مردم را مدنظر دارند. بنابراین، مراسم عروسی برنامه‌ریزی شده برای باغ کاخ باکینگهام برگزار نخواهد شد. این زوج به دقت توصیه‌های دولت را زیر نظر خواهند داشت قبل از آن که هرگونه تصمیمی درباره برگزاری مراسم خصوصی کوچکی با حضور خانواده و دوستان اتخاذ کنند.»

بئاتریس و ادواردو نامزدی خود را در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ اعلام کردند.

در آن زمان اعلامیه‌ای از طرف خاندان سلطنتی در فضای مجازی منتشر شد که نوشت: «دوک و دوشس یورک بسیار خوشحالند که اعلام کنند والاحضرت شاهدخت بئاتریس از یورک به نامزدی آقای ادواردو ماپلی موزی درآمده است. والاحضرت و آقای ماپلی موزی پیشتر و هنگام تعطیلات آخر هفته خود در ایتالیا و در ماه جاری نامزد کردند.»

عکس‌های این زوج که در ایتالیا توسط خواهر والاحضرت، شاهدخت یوژنی گرفته شده بود نیز هم‌زمان با انتشار بیانیه نامزدی آن‌ها منتشر شد.

© The Independent

بیشتر از زندگی