قتل به دلیل ابتلا به کرونا

مردی دوست‌دخترش و خودش را که مشکوک به ابتلا به کرونا بودند با ضرب گلوله کشت

به گفته مقامات، در مورد این خانوار هیچ گونه سابقه آزار خانگی هم وجود نداشته است ( عکس آرشیویست) - Patrick BAZ / Abaad / AFP

 

مردی که به غلط تصور می‌کرد دوست‌دخترش به کرونا مبتلا شده او و سپس خودش را به ضرب گلوله از پا درآورد.

اجساد پاتریک جسرنیک اهل ایلینویز و دوست‌دخترش شریل شرایفر را روز پنج‌شنبه در محل سکونت‌شان پیدا کردند. این دو نفر به مدت هشت سال با هم زندگی می‌کردند.

طبق بیانیه دفتر کلانتری ویل‌کانتی، افسران پلیس حدود ساعت هشت بعد از ظهر برای گشت ایمنی به سراغ محل سکونت آقای جسرنیک رفته بودند.

پلیس بعد از آن که متوجه شد تمام درها و پنجره‌های خانه از داخل قفل است، همراه با نیروهای آتش‌نشانی به زور وارد شد و جنازه‌های آن‌ها را در دو اتاق مختلف پیدا کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بر اساس این بیانیه، خانواده آقای جسرنیک به پلیس گفت که او «ترسیده بود مبادا خودش و شریل به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شده باشند و شریل دو روز قبل تحت آزمایش قرار گرفته بود.»

خانم شرایفر چند روز قبل از مرگ دچار مشکلات تنفسی شده بود اما طبق اعلام دفتر کلانتری نتیجه آزمایش کرونای هر دو نفر منفی شده است.

به گفته مقامات، در مورد این خانوار هیچ گونه سابقه آزار خانگی هم وجود نداشته است و «بررسی پرونده هر دو متوفی نشان می‌دهد خیلی کم با پلیس تماس گرفته‌اند.»

طبق اعلام دفتر کلانتری، اکثر تماس‌هایی که در دوره شیوع کرونا با آن‌ها می‌گیرند به خشونت خانگی و میانجی‌گری در دعوا مربوط می‌شود.

آن‌ها افزودند: «یادآور می‌شویم که درهای دادگاه ویل‌کانتی به روی تمامی قربانیان خشونت خانگی باز است و برای آن‌ها دستور حفاظت صادر می‌کند.»

طبق طرح ردگیری که دانشگاه جان هاپکینز مجری آن است، آزمایش کرونای بیش از ۳۵۶۹۴۲ نفر در ایالات متحده مثبت شده است و دست‌کم ۱۰۵۲۴ نفر بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

© The Independent

بیشتر از جهان