کایلی جنر برای بیمارستان‌‌های جنوب کالیفرنیا ژل ضدعفونی تولید می‌کند

کایلی جنر با کمک مادرش کریس جنر به کمک کارکنان نظام درمانی کالیفرنیا رفته‌اند

کایلی جنر ستاره ۲۲ ساله تلویزیون و صاحب کمپانی محصولات آرایشی - Frazer Harrison/Getty Images/AFP

کایلی جنر با کمک مادرش کریس جنر، برای کارکنان نظام درمانی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در جنوب کالیفرنیا، ژل ضدعفونی کننده دست تولید خواهد کرد. 

این ستاره تلویزیونی و کارآفرین محصولات زیبایی، قرار است ژل‌های دست را به کمک دو عنوانِ تجاری (برند) ثبت شده به نام خوش، یعنی «کایلی کازمتیک» و «کایلی اسکین» که بخشی از آن به شرکت «کاتی» تعلق دارد، توزیع کند. 

هنوز مشخص نیست که چه تعداد ژل دست تولید خواهد شد، اما همه آن به کارکنان بخش اورژانس بیمارستا‌ن‌ها که از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ مراقبت می‌کنند، اهدا خواهد شد. 

هر ژل دست، با پیام خاصی برای دریافت‌کنندگان همراه خواهد بود. 

بر روی این محصولات نوشته شده است: «اختصاصی برای آنان که از جامعه‌مان حمایت می‌کنند».

شرکت کاتی در بیا‌نیه‌ای گفته است: «مادر و دختر هر دو از همان ابتدای شروع اپیدمی کووید-۱۹، حمایت‌شان را نشان داده‌اند و در شبکه‌های اجتماعی به صراحت راهنما بوده‌اند. با اهدای ژل‌های دست به پرسنل درمانی جنوب کالیفرنیا، کریس و کایلی قدم‌های زیادی را در پیشبرد کمک مستقیم به کسانی که بیشترین نیاز را دارند، برداشته‌اند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خبر اهدای ژل دست از سوی جنر، پس از آن اعلام می‌شود که او یک میلیون دلار به بیمارستان‌های لس آنجلس برای مبازه با اپیدمی کرونا کمک کرده بود. 

این ستاره میلیاردر ۲۲ ساله، هفته پیش این مبلغ را بیمارستان‌های محلی لس آنجلس داد تا برای حمایت از کارکنان خط مقدم مبارزه با اپیدمی، تجهیزات لازم خریداری کنند. 

دکتر تایس علی‌آبادی، پزشک معالج خانم جنر، این خبر را در اینستاگرام خود اعلام کرد و نوشت: «زبانم قاصر، چشمانم پر اشک و قلبم سرشار از حس قدردانی است. تنها آرزویی که داشتم، تهیه ماسک‌های صورت برای پرسنل درمانی شجاع‌مان بود؛ امروز این رؤیا به واقعیت تبدیل شده است.» 

© The Independent

بیشتر از زندگی