هدیه ۱۰۰هزار پوندی لوئیس همیلتون به کودک بیمار سرطانی

باشگاه مرسدس، هری را با اهدای جام پیروزی بارسلونای همیلتون به او سخت متعجب کرد

قدردانی همیلتون از هری شاو، کودک پنج ساله‌ای که از نوعی سرطان نادر می‌میرد، مبلغ یکصد هزار پوند به این پروژه خیریه کمک کرده است.

همیلتون، پیروزی اخیرش در اسپانیا را به این کودک اهداء کرده که پس از ۹ ماه مبارزه با بیماری سارکوم یوئینگ، تنها چند روز دیگر زنده است.

قهرمان اتوموبیلرانی جهان، چند روز پیش از مسابقات روز یکشنبه بارسلون، در یک پیام ویدئویی از بیماری هری مطلع شد.

در ابتدا، وجوه جمع آوری شده، از ده هزار پوند تجاوز نمی‌کرد، اما اکنون این مبلغ به بیش از ۱۱۰ هزار پوند افزایش یافته است.

باشگاه مرسدس، سپس، یکی از اتوموبیل‌های خود را در روز دوشنبه در کنار خانه هری در محله «ساری» در حومه لندن پارک کرد و جایزه پیروزی همیلتون در مسابقه بارسلون را به او داد.

پدر و مادر هری، در صبح روز مسابقه «گرند پری» در روز یکشنبه، یک سایت تحت عنوان «اهداء کنید» به راه انداختند تا برای خیریه بیمارستان «رویال مارزدن» که خاص بیماران سرطانی است، پول جمع آوری کنند.

جاس باتلر، کریکت باز انگلیسی، گری لینیکر، قهرمان سابق فوتبال و نواک جوکوویچ، قهرمان گرند اسلم تنیس، در میان جمعی از ستارگان ورزش هستند که در شبکه‌های اجتماعی به بیماری هری اشاره کرده‌اند.

جیمز شاو، پدر هری، روز چهارشنبه به انجمن مطبوعاتی ورزش گفت:«از همه کسانی که چه در کشور و چه در جهان از ما حمایت کرده‌اند، ممنونم. واکنش‌ها باور نکردنی بوده است».

«افتخار می کنم که این همه مردم  ویدئوی هری – این پسر کوچولوی شجاع و فوق العاده ما را - دیده اند.»

«ما همچنان به تلاش خود ادامه خواهیم داد و مرزی برای آن قائل نخواهیم شد. می‌خواهیم هر چه می‌توانیم برای هری کوچولوهای آینده پول جمع‌آوری کنیم.»

می‌توانید هدایای خود را، اینجا، به «جاینت پلج» (تعهد بزرگ) هری اهداء کنید.

© The Independent

بیشتر از ورزش