رقابت خانه‌های جواهر در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۴

در جشنواره کن ۲۰۲۴ مثل هر سال حضور پررنگ خانه جواهر شوپارد را شاهد بودیم

اوا گرین با جواهراتی از شوپارد-Instagram/Chopard

هفتادوهفتمین دوره جشنواره فیلم کن در حالی به کارش پایان داد که علاوه بر رقابت فیلم‌های حاضر در آن، رقابت خانه‌جواهر‌های مشهور را نیز شاهد بودیم.

جشنواره فیلم کن که به فرش قرمزهای شیک و پرزرق‌وبرقش معروف است، در این دوره نیز مثل هر سال، میزبان ستاره‌هایی از سرتاسر جهان بود که سبک و سلیقه‌شان را در انتخاب لباس و جواهر به نمایش گذاشته بودند.

نشریه ووگ بریتانیا ضمن اشاره به گردنبند طوقی‌شکل (چوکر) نفسگیر تیفانی با ۶۸ قیراط الماس بر گردن آنیا تیلور جوی، چوکر را یکی از مدهای پرتکرار این جشنواره معرفی کرد. ستاره‌هایی چون گرتا گرویگ با انتخاب گردنبندی از شوپارد، لئا سیدوکس با گردنبند لویی ویتون که یاقوت کبود درشتی در مرکز آن داشت و گردنبند هلنا کریستنسن با دو هزار الماس سفید و سنگ تورمالین ۹.۹۸ قیراطی در مرکز، تنها نمونه‌هایی از این مد بودند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در جشنواره کن ۲۰۲۴ مثل هر سال حضور پررنگ خانه جواهر شوپارد را شاهد بودیم. این خانه جواهر که از سال ۱۹۹۸ همراه برجسته جشنواره کن بوده است، در رویداد سینمایی ۱۲ روزه امسال هم کنار بازیگران و چهره‌های مشهور حضور داشت.

کارولین شوفل، رئیس و مدیر هنری شوپارد، نخل طلای کن را در سال ۱۹۹۷ دوباره طراحی کرد و کارگاه‌های او امتیاز انحصاری ساخت تمام جوایز اهدا‌شده در مراسم اختتامیه جشنواره را در اختیار دارند.

شوپارد در کنار رونمایی از مجموعه جواهرات مخصوصش، روی ساخت نخل طلا تمرکز ویژه‌ای دارد. این خانه جواهر برای امسال این شاخه نخل را با ۱۱۸ گرم طلا ساخت و روی بستری شفاف از کریستال نشاند.

در ادامه، بهترین جواهرات جشنواره کن ۲۰۲۴ به انتخاب مجله بریتانیا را خواهیم دید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بیشتر از مُد و زیبایی