صعود سخت بزرگان تنيس به دور سوم مسابقات استراليا

رافائل نادال هم به دور بعدی مسابقات راه یافت

رافائل نادال اسپانيايى، مرد شماره يك تنيس جهان  - William WEST / AFP

روز چهارم مسابقات اوپن استراليا در حالى پيگيرى شد كه باران و طوفان شن، مسابقات را تحت تأثير قرار داد.

رافائل نادال اسپانيايى، مرد شماره يك تنيس جهان و بخت اول قهرمانى در اين مسابقات، به مصاف فدريكو دلبونيس از كشور آرژانتين رفت. در ست اول، نادال نمايش خوبى از خود نشان داد و توانست ٦-٣ پيروز شود، اما در ست دوم دلبونيس نمايش بسيار خوبى از خود نشان داد و پا به پاى نادال پيش مى‌رفت و كار را براى نادل بسيار سخت كرده بود و حتى به نظر مى‌رسيد که بتواند ست دوم را از آن خود كند. در نهايت اين ست به تايم‌برك كشيده شد، و نادال موفق شد در آن به سختى پيروز شود. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ست سوم نيز نادال كه بر بازى مسلط شده بود، توانست به راحتى با نتيجه ٦-١ ست سوم را از آن خود كند و پيروز اين بازى لقب گرفت. نادال در مرحله بعد بايد به مصاف هموطن خود، پابلو كارنيو بوستا برود.

اما در ديگر ديدارهاى مهم اين مرحله مى‌توان به بازى زيباى واورينكا و آندرياس سپى از ايتاليا اشاره كرد كه نزديك به چهار ساعت به طول انجاميد. اورينكا كه پيروز اين ديدار حساس بود، موفق شد سپى ايتاليايى را در پنج ست شكست دهد و راهى دور سوم مسابقات شود.

 در ديگر ديدار اين مرحله، كارن خاچانوف روس به مصاف بازيكن گمنامى از كشور سوئد، به نام مايكل ايمر، رفت كه با بخت و اقبال فراوان موفق شد از سد اين حريف جوان و ٢١ ساله عبور كند تا حريف نيك كيريوس از استراليا در مرحله بعد باشد.

از ديگر رقابت‌هاى مهم اين مرحله، مى‌توان به پيروزى دومينيك تيم، مارين چيليچ، و الكساندر زورف، در برابر حريفان اشاره كرد.

بیشتر از ورزش