راز جوانی ابدی جولیا رابرتز «عشق یک مرد خوب» است

جولیا رابرتز در مصاحبه‌ای جدید درباره اینکه چرا در صحنه‌های برهنه در فیلم‌ها حاضر نمی‌شود، صحبت کرد

جولیا رابرتز در نمایش افتتاحیه فیلم «بلیط بهشت» در اکتبر ۲۰۲۲-TOMMASO BODDI/Getty Images via AFP

جولیا رابرتز ممکن است در میانه دهه ۵۰ سالگی باشد، اما همچنان مثل همیشه جوان به‌نظر می‌رسد. راز خوب پیر شدن او چیست؟ خودش می‌گوید: عشق.

بازیگر «دنیا را پشت سر بگذار» به‌تازگی در مصاحبه‌ای با دوستش ریچارد کورتیس، فیلم‌نامه‌نویس «ناتینگ هیل»، در نشریه ووگ بریتانیا، درباره حرفه‌‌اش، ازدواجش، و اینکه پیر شدن چگونه است صحبت کرده است.

در جواب کورتیس که از او پرسید رازهای رابرتز برای «جوانی ابدی» چیست، او گفت: «ژن‌های خوب. داشتن زندگی رضایت‌بخش. من این را قبلا هم گفته‌ام و معمولا آن را به‌شوخی می‌گویم، اما من به عشق یک مرد خوب اعتقاد دارم.»

او اضافه کرد که شوهرش دنی مدر او را چنان دوست دارد و از او مراقبت می‌کند که باعث می‌شود او «عمیقا و عمیقا احساس خوشبختی» کند.

رابرتز گفت: «و هر زمان که شخصی را دیدید که خوشحال است، دیگر مهم نیست چند سال دارد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این بازیگر سینما همچنین درباره اینکه چرا در صحنه‌های برهنه در فیلم‌ها حاضر نمی‌شود گفت: «نه اینکه بخواهم از دیگران ایراد بگیرم، اما اینکه من در فیلم لباس‌هایم را درنمی‌آورم یا [نخواهم] از نظر جسمانی آسیب‌پذیر باشم، انتخابی است که خودم برای خودم می‌کنم.» رابرتز قبلا هم گفته بود که در فیلم «زن زیبا» برای ضبط صحنه‌های برهنه بازیگر بدل داشته است. همین‌طور، در فیلم «دورویی» نیز خواسته بود که صحنه برهنگی جنسی در فیلم تغییر داده شود.

او همچنین درباره اینکه آیا آگاهانه نقش‌هایی را انتخاب می‌کند که نمایانگر دیدگاه او در مورد فمینیسم باشد یا خیر، گفت: «نکته بیشتر این است که کارهایی که انتخاب نمی‌کنم در واقع نماینده [عقیده] من‌اند.»

رابرتز و همسرش نخستین‌بار در زمان فیلم‌برداری فیلم «مکزیکی» با هم آشنا شدند.

جولیا رابرتز پیش‌تر با لایل لووت خواننده ازدواج کرده بود که از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۵ زندگی مشترک داشتد.

قبل از آن، رابرتز رابطه عاشقانه کوتاهی با متیو پری داشت. این زوج بازیگر حدود سه ماه در دهه ۱۹۹۰ با یکدیگر رابطه عاشقانه داشتند. در همان زمان، جولیا رابرتز به‌عنوان بازیگر مهمان در یکی از قسمت‌های سریال «دوستان» نقش‌آفرینی کرد.

مودر نیز قبل از ازدواج با رابرتز با هنرمند آرایشگر ورا استیمبرگ ازدواج کرده بود.

رابرتز و مودر- که تصویربردار است- در ۴ ژوییه ۲۰۰۲ در مزرعه‌ای در تائوس نیومکزیکو ازدواج کردند.

آن‌ها اکنون سه فرزند نوجوان دارند. پسر و دختر دوقلوی این زوج- فینیوس و هِیزل- در نوامبر سال ۲۰۰۴ متولد شدند و فرزند سوم آن‌ها هنری در ژوئن سال ۲۰۰۷ به دنیا آمد.

بیشتر از زندگی