تکذیب خبر پناهندگی رئیسی به آمریکا

و ماجرای رونالدو

پرزیدنت رئیسی به دفتر یادبود سازمان ملل افتخار «آب. بابا. بار» می‌دهد.

در راس شایعات تکذیب شده، خبر احتمال پناهنده شدن پرزیدنت رئیسی به آمریکا را داریم که قصد داشته به ایران برنگردد.

گویا گفته بوده من در ایران آبرو ندارم و پرزیدنت شش کلاسه لقب دارم در حالی‌که در آمریکا پرزیدنت‌ها آبرو دارند. من همین جا می‌مانم.

می‌گویند پرزیدنت رئیسی بعد از سخنرانی تکان‌دهنده‌اش برای صندلی‌های سالن، خود را در کاخ سازمان ملل پنهان می‌کند اما ماموران اعزامی رژیم خیلی زود دستگیرش می‌کنند. ظاهرا رئیسی در همان خلايی قایم شده بوده که سال‌ها پیش پرزیدنت خاتمی برای رو به رو نشدن با کلینتون، در آنجا خودش را مخفی کرده بود. هنگام هجوم ماموران رئیسی داشته بر دیوار مستراح یادگاری می‌نوشته. (آب بابا بار می‌نوشته.)

یک تکذیب دیگر:

مقامات اقتصادی گفتند که خبر مربوط به رونالدو و محسن رضایی صحت نداشته. برابر شایعات، محسن رضایی پیشنهاد کرده بود رونالدو را گروگان بگیرند و در مقابل چند میلیارد آزادش کنند.

در شب آخر اقامت رونالدو در ایران، ماموران امنیتی محسن رضایی را دیده‌اند که با تغییر قیافه (به کمک بوتاکس) همراه با یک کیسه گونی خالی در حوالی هتل محل اقامت رونالدو سینه‌خیز می‌رفته.

مقام رهبری به رضایی گفته بود به دام انداختن رونالدو کار راحتی نیست چرا که او فوتبالیست قبراقی است و دریبل می‌کند در می‌رود. محسن گفته «اونش با من، باهاش گاوبندی می‌کنم که نصف مبلغ دریافتی را به خودش بدیم». رهبر مخالفت کرده بود. رضایی هم تهدید کرده بود که برخلاف عادت سنواتی، در انتخابات آینده ریاست جمهوری، خودش را کاندیدا نخواهد کرد.

خبرهای تکذیب نشده:

یک خبر تکذیب نشده اینکه همراهان رئیسی در آمریکا یک دستگاه مایکروفر به اتاق هتل برده‌اند. ماموران امنیتی تعجب کرده‌اند. گفته می‌شود احتمالاً غذای فریز شده از ایران برای رئیسی برده‌اند زیرا عادت دارد شب‌ها قبل از خواب روی سیراب شیردان، آش رشته بخورد.

خبرهای تکذیب نشده دیگر: همانا اخبار دائمی مربوط به جنایتکاری رافت اسلامی و با کله افتادن حکومت در چاه حجابی که خودش کنده و دست و پا زدنش که نمایندگان مجلس بیایند بکشندش بیرون.

شایعه تکذیب نشده دیگر، وجود آتش زیر خاکستر نارضایی عمومی است. بر اساس گزارشی که از بیت رهبری آمده مقام معظم را از صبح تا شب می‌گذارند توی صندوق نسوز.

دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مقاله لزوماً سیاست یا موضع ایندیپندنت فارسی را منعکس نمی کند.

بیشتر از دیدگاه