درخشش لباس‌های بدن‌نما در مراسم اهدای جوایز موزیک ویدیوی ام‌تی‌وی ۲۰۲۳‏

جوایز موزیک ویدیوی ام‌تی‌وی که شبکه تلویزیونی ام‌تی‌وی هر ساله برگزار می‌کند، یکی از پرطرفدارترین جوایز موسیقی است

از راست به چپ: سلنا گومز، نیکی مناژ و شکیرا در شب جوایز ام‌تی‌وی ۲۰۲۳- AFP

شب موسیقی ام‌تی‌وی پر بود از لحظات درخشان مد و لباس‌هایی که هر سال نازک‌تر و بدن‌نماتر می‌شوند. در کنار سبک‌های کلاسیکی که تیلور سویفت، کاردی بی، و شکیرا برای این شب مهم انتخاب کردند، دجا کت و نیکی میناژ و دیگران از جلوه‌گری حداکثری ابایی نداشتند.

شکیرا طی سال‌ها نشان داده که با انتخاب‌های مدش همواره سرها را به سوی خودش برگردانده و چشم‌ها را به سوی خودش خیره کرده است.

به ظاهر او در مراسم اهدای جوایز موزیک ویدیوی ام‌تی‌وی ۲۰۲۳ در ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) نگاه کنید، جایی که او فرش قرمز را با ظاهر طلایی درخشانش به آتش کشید.

این خواننده لاتین ۴۶ ساله در لباس زنجیری درخشانی از ورساچه با یقه‌ای افتاده، چاک تا بالای ران، و کمری بندی و برهنه، جذاب بود و درست به اندازه نور فلش دوربین‌ها می‌درخشید.

شکیرا پیراهن خیره‌کننده و اغواگرش را با کفش‌های طلایی متالیک پلتفرم پیفری و جواهرات هماهنگ کرده بود.

او همچنین سبک خاص خودش را از آرایش مات ملایم انتخاب کرده بود که شامل آرایش چشم‌ دودی و تیره، رژ لب کم‌رنگ، و رژگونه صورتی مایل به طلایی بود. موهای فر بلند شکیرا، که در این سال‌ها تبدیل به نماد او شده است، نیز مثل همیشه زیبایی دوچندانی به این خواننده می‌بخشید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پسران شکیرا، میلان ۱۰ ساله و ساشا ۸ ساله که از جرارد پیکه دوست‌پسر سابقش دارد، نیز برای این مناسبت خاص به او پیوستند. این دو، که ظاهرشان را با مادرشان هماهنگ کرده بودند، شلوار و کاپشن‌های ورزشی مشکی و طلایی همسانی به تن داشتند که الگوی باروک معروف ورساچه را بر خود داشت.

لحظه ستایش‌انگیز فرش قرمز شکیرا با فرزندانش فقط یکی از نکات برجسته این مراسم بود.

تیلور سویفت با ۱۱ نامزدی خیره‌کننده «ویدیوی سال» تاریخ VMA را به نام خود ثبت کرد. او اولین هنرمندی شد که چهار بار برنده شده است.

در ادامه، از شکیرا با اهدای جایزه «ویدیوی پیشرو» تجلیل شد. او با دریافت این جایزه نخستین هنرمند آمریکای جنوبی شد که این جایزه معتبر را گرفته است.

شکیرا روی صحنه نیز رفت و برای اولین بار پس از ۱۷ سال در این مراسم ترانه‌ای خواند.

علاوه بر این، شکیرا نامزد دریافت جایزه بهترین هنرمند سال، بهترین همکاری برای موفقیت «TQG» با همکاری کارول جی، و بهترین لاتین برای «TQG» و  «Acróstico» بود.

او در چند دهه فعالیت حرفه‌ای برنده چهار جایزه موزیک ویدیو شده است.

جوایز موسیقی ویدیویی ام‌تی‌وی  ۲۰۲۳ در نیوجرسی در روز ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) برگزار شد. نیکی میناژ برای دومین بار میزبانی این رویداد را بر عهده داشت.

بیشتر از مُد و زیبایی