بیانسه «روز آزادی» را روی صحنه رنسانس جشن گرفت

بیانسه در کنسرت آمستردام خود لباس‌هایی پرزرق‌وبرق که طراحان سیاه‌پوست طراحی کرده بودند، پوشید

بیانسه ملکه درون خود را با پوشیدن لباس چسبان سفارشی بالمین به نمایش گذاشت-facebook/balmainparis

بیانسه، خواننده و ترانه‌سرای تحسین‌شده آمریکایی که در یک تور جهانی برای معرفی هفتمین آلبوم خود «رنسانس» در اروپا به سر می‌برد، از صحنه کنسرت یکشنبه ۱۸ ژوئن خود در آمستردام برای ادای احترام به سیاه‌پوستان استفاده کرد.

«روز آزادی» جشنی برای گرامیداشت پایان برده‌داری در ایالات متحده است. بیانسه در اینستاگرام خود نوشت: «به افتخار روز آزادی، هرچیزی که امشب در تور جهانی رنسانس پوشیدم کار طراحان سیاه‌پوست بود.»

بیانسه در کنسرت آمستردام خود لباس‌هایی پرزرق‌وبرق که طراحان سیاه‌پوست طراحی کرده بودند، پوشید؛ از جمله دو لباس که کار ماکسیمیلیان دیویس، مدیر خلاق فراگامو (Ferragamo) بود. دیویس برای بیانسه یک لباس قرمز مهره‌ و کریستال‌دوزی شده و همچنین یک لباس کوتاه نقره‌ای لمه و چکمه‌های همسان تا بالای ران طراحی کرده بود.

دیویس در بیانیه‌ای گفت: «طراحی (این) ترکیب‌ها برای بیانسه و قسمتی از فرایند خلاقانه او بودن باعث افتخار بود. من می‌خواستم قطعاتی طراحی کنم که احساس شود در روح و سبک او جای دارند.»

لباس آینده‌نگر روبو کوتور از بالمین

بیانسه با لباس زره‌مانند نقره‌ای که مدیر خلاق بالمین اولیویه روستینگ طراحی کرده بود، سبک «روبو کوتور» را روی صحنه برد. این طراح و بیانسه پیش‌تر روی خط تولید ۱۶ قطعه‌ای رنسانس کوتور که مربوط به ۱۶ ترانه موجود در آخرین آلبوم او است، همکاری کرده بودند.

روستینگ در اینستاگرام درباره ظاهر و ادای احترام بیانسه به روز آزادی نوشت: «این تور یک انقلاب است. از اینکه ما را حمایت می‌کنی و در سفر زیبای خود در سراسر جهان این همه خلاقیت‌ به ارمغان می‌آوری، سپاسگزاریم. دیدگاه تو ماورایی است. دوستت دارم.»

خواننده Cuff It که لقب مهرآمیزی که طرفدارانش به او داده‌اند «کویین بی» است، ملکه درون خود را با پوشیدن دومین لباس چسبان سفارشی بالمین به نمایش گذاشت. این لباس را هم روستینگ طراحی کرده بود و تکه‌های زرد و مشکی و کلاهی بشقابی‌شکل داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

درخشش بیانسه در لباس «خرده‌ شیشه» لاکوان اسمیت

بیانسه جشن مد را در طول نمایش رنسانس خود ادامه داد و صحنه را با یک سرهمی چسبان «خرده شیشه» اثر لاکوان اسمیت تماشایی کرد و آن را یک کت نقره‌ای پرزرق‌وبرق با الهام از مجموعه پاییز و زمستان بالمین، سوار بر مجسمه اسبی از گوی‌های آینه‌ای دیسکو، به نمایش گذاشت.

اسمیت در پستی اینستاگرامی در این باره نوشت: «تو بسیار خیره‌کننده به نظر می‌رسی! خیلی خوشحالم که این لباس به حماسی‌ترین شکل جان گرفت. چه افتخاری که تو طرح مرا بپوشی.»

اولین نگاه به مجموعه جدید ایوی پارک با لباس ساحلی الهام‌گرفته از دیسکو

بیانسه در ادامه از لباسی براق به رنگ صورتی آدامسی از مجموعه ‌شنای آینده‌ کار شرکت آیوی‌پارک خود رونمایی کرد.

او در اینستاگرام خود نوشت: «من طراحی این مجموعه را بیش از یک سال پیش شروع کردم. بسیار غرق در رنسانس بودم و از استودیو ۵۴، باب مکی و عصر دیسکو الهام گرفتم. می‌خواستم با استفاده از نئون مخصوص آیوی‌پارک یک تغییر مدرن ایجاد کنم و دیسکو را در این مجموعه شنا به ساحل بیاورم.»

بیشتر از مُد و زیبایی