پشت پرده قرارداد احتمالی شاهزاده هری و مگان مارکل با دیور

همکاری با این خانه‌ مد مشهور درآمدهای میلیون دلاری به همراه دارد

مگان مارکل ممکن است در آستانه امضای یک «قرارداد بزرگ» با خانه مد فرانسوی دیور باشد تا او را به چهره تبلیغاتی این شرکت تبدیل کند-AFP

وقتی شاهزاده هری با کت‌شلوار دیور به مراسم تاج‌گذاری پدرش در کلیسای وست‌مینستر وارد شد، کم نبودند افرادی که به یاد شاهدخت دایانا و علاقه‌اش به دیور افتادند. اما حالا به نظر می‌رسد دیور پوشیدن شاهزاده هری تنها ادای احترام به خاطره مادرش نبوده و در ماجرای کنار گذاشتن خانه مد‌های بریتانیایی و رفتن سراغ دیور، پای قرارداد چندمیلیون‌دلاری با این خانه‌ مد فرانسوی هم در میان است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نشریه بریتانیایی میل آن ساندی ادعا کرده که مگان مارکل ممکن است در آستانه امضای یک «قرارداد بزرگ» با خانه مد فرانسوی دیور باشد تا او را به چهره تبلیغاتی این شرکت تبدیل کند. با این حال یکی از سخنگویان ساسکس‌ها به تلگراف گفت که این ادعاها نادرست‌اند و منبعی مطلع از جانب دیور هم افزود که تیم این خانه مد «از چگونگی شکل‌گیری این داستان شوکه شده‌اند».

خبر دیلی‌میل چند روز پس از آن منتشر شد که مگان مارکل و همسرش، شاهزاده هری، راه خود را از اسپاتیفای جدا کردند؛ ساسکس‌ها در سال ۲۰۲۰ با این پخش‌کننده صوتی قراردادی ۲۰ میلیون دلاری امضا کرده بودند که نتیجه دلخواه اسپاتیفای را در پی نداشت.

افراد مطلع به پیج سیکس گفتند که اگر مگان این قرارداد را ببندد، «هیچ‌کس به خاطر نخواهد آورد که پادکست کوچک احمقانه او پس از یک فصل لغو شد».

همکاری با این خانه‌ مد مشهور درآمدهای میلیون دلاری به همراه دارد. آخرین معامله جانی دپ با دیور بیش از ۲۰ میلیون دلار ارزش داشت. جنیفر لارنس هم قرارداد خود با این نشان تجاری را در سال ۲۰۱۴ با مبلغی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون دلار تمدید کرده بود. اما احتمال اینکه مارکل بتواند این قدر دستمزد طلب کند، اندک است.

گفته می‌شود مگان در روز عروسی خود در سال ۲۰۱۸ برای آرایش چهره‌اش از محصولات دیور بیوتی استفاده کرد.

او در طول تور ۲۰۱۹ خود در مراکش نیز پیراهنی کرم‌رنگ از دیور پوشید و برای مراسم شکرگزاری در جشن ۷۰ سالگی سلطنت ملکه در سال ۲۰۲۲ هم کت و کلاهی سفید از این خانه مد را برگزید.

مارکل برای لحظات شخصی‌تر هم سراغ دیور رفته است. او در مراسم غسل تعمید پسرش شاهزاده آرچی در سال ۲۰۱۹ از این مارک استفاده کرد. 

برای مراسم خاکسپاری ملکه الیزابت دوم در سال ۲۰۲۲ نیز کلاهی که استیون جونز برای دیور طراحی کرده بود، بر سر گذاشت.

در همین حال شاهزاده هری هم در مراسم تاج‌گذاری پدرش در ماه مه کت‌شلوار سه‌تکه دیور را پوشید و برای حضور در دادگاه در ماه مارس نیز از همین مارک لباس انتخاب کرد.

یک منبع نزدیک به ساسکس‌ها به تلگراف گفت: «رابطه طولانی‌مدت دوک با این خانه مد از مادر فقیدش، شاهدخت دایانا، به ارث رسیده است و او همکاری با دیور و پوشیدن لباس‌های آن‌ها را دوست دارد.»

بر کسی پوشیده نیست که دیور مارک موردعلاقه شاهدخت دایانا بود. اواسط دهه ۹۰ آنقدر از او در حالی که یکی از کیف‌ دستی‌های دیور را به همراه داشت، عکس گرفته شد که این خانه مد به افتخار او نام آن کیف را به لیدی دیور تغییر داد.

بیشتر از مُد و زیبایی