مگان مارکل قابل اعتماد نیست

برخی آشنایان مارکل او را گرم و صمیمی توصیف می‌کنند، اما «کسی نیست که بتوانید با او دوست باشید»

علی‌رغم اینکه مارکل رسانه‌ها را دشمن خود معرفی می‌کند، دلش می‌خواهد که به او توجه کنند- Daniel LEAL/POOL/AFP

ونسا گریگوریادیس، نویسنده نشریه ونیتی فر (Vanity Fair)، در اظهارنظری درمورد رابطه مگان مارکل با واقعیت عینی، او را «عجیب» توصیف کرد.

این خبرنگار که سال ۲۰۱۸ در مقاله‌ای به مگان مارکل و والدینش، دوریا راگلند و توماس مارکل، پرداخته بود، در پادکست «آن د اج» (On the Edge) با اندرو گلد گفت‌وگو کرد و دیدگاه‌های رسانه‌ای خود درباره دوشس ساسکس را به اشتراک گذاشت.

به عقیده گریگوریادیس، مگان یک واقعیت تحریف‌شده دارد و تلاش می‌کند با شواهدی که درباره آن جمع کرده است، از ایده‌ای حمایت کند که ممکن است درست نباشد.

او مارکل را فرد مصممی توصیف کرد که می‌خواست یک نام شناخته‌شده باشد و از زندگی آشفته خانواده‌اش فاصله بگیرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گریگوریادیس همچنین فاش کرد که برخی از آشنایان مارکل او را گرم و صمیمی توصیف می‌کنند، اما «کسی نیست که بتوانید با او دوست باشید». وعلاوه بر این، او بدون اشاره به نام کسی، از قول یکی از همکاران نویسنده‌اش که یک روز را با مارکل گذرانده بود، گفت که او آدم قابل اطمینانی نیست.

برخی شواهد نشان می‌دهد که احتمالا نویسنده ناشناس، آلیسون پی دیویس است که در ماه اوت برای نشریه کات گزارش افشاگرانه‌ای درباره مارکل نوشت.

گریگوریادیس در ادامه گفت‌وگو مارکل را با خودشیفته‌ها و جامعه‌ستیزهایی که در زندگی حرفه‌ای با آن‌ها روبه‌رو شده بود، مقایسه کرد و گفت که مارکل جامعه‌ستیز نیست، اما یک چیز عجیبی در همه آن‌ها (مارکل و خانواده‌اش) وجود دارد.

او در ادامه از قول یکی از سردبیران یک مجله زنان (بدون ذکر نام) گفت که آن‌ها نمی‌خواهند هیچ چیز منفی‌ای در باره مارکل در سایتشان وجود داشته باشد. چیزی که به عقیده گریگوریادیس با تعریفی که مارکل و هری از رابطه‌شان با مطبوعات توصیف می‌کنند، کاملا متضاد است.

به عقیده گریگوریادیس، علی‌رغم اینکه مارکل رسانه‌ها را دشمن خود معرفی می‌کند، دلش می‌خواهد که به او توجه کنند. گریگوریادیس افزود، تصور مارکل و شاهزاده هری از مطبوعات به‌عنوان «هیولایی عظیم» که باید با آن مبارزه کنند، بخشی از نحوه زندگی مارکل در یک «واقعیت تحریف‌شده» است. به گفته او، نبرد آن‌ها با مطبوعات به‌عنوان دشمن، بهانه‌ای است برای اینکه بتوانند روی رسانه‌ها به نفع خود تاثیر بگذارند.

بیشتر از زندگی