راننده تاکسی شاهزاده هری و مگان: در خطر نبودند

سینگ می‌گوید خبرنگاران فاصله را با تاکسی او حفظ کرده بودند

شاهزاده هری و مگان می‌گویند که تعقیب‌و‌گریز با خبرنگاران آنها را در آستانه فاجعه قرار داده بود-SELCUK ACAR/ ANADOLU AGENCY VIA AFP

ساکچارن سینگ، راننده تاکسی که سه‌شنبه شب پس از ادعای تعقیب‌و‌گریز خطرناک خبرنگاران برای ۱۰‌ دقیقه راننده شاهزاده هری و مگان بود، به سرویس جهانی بی‌بی‌سی گفت با اینکه آنها مضطرب به‌نظر می‌رسیدند اما در خطر نبودند.

شاهزاده هری و مگان که سه‌شنبه شب از مراسم اهدای جوایز در نیویورک خارج می‌شدند، ادعا کردند که هدف تعقیب‌و‌گریز عکاسان قرار گرفتند که آنها را در آستانه فاجعه قرار داده بود. ماجرایی شبیه آنچه که برای شاهدخت دایانا، مادر شاهزاده هری اتفاق افتاد و به تصادف شدید خودرو حامل او و کشته شدن دایانا منجر شد.

سخنگوی شاهزاده هری و مگان می‌گوید که این زوج برای بیش از دو ساعت تحت تعقیب عکاسان بودند و سرانجام به مرکز منهتن رفتند، جایی که سینگ، راننده تاکسی آنها را سوار کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سینگ معتقد است که این تعقیب‌و‌گریز در زمانی که او در صحنه بود، خطرناک نبوده و عکاسان در مدتی که شاهزاده هری و مگان سوار خودرو او بودند، فاصله‌شان را با تاکسی حفظ کرده‌‌اند.

پلیس نیویورک حضور تعداد زیادی خبرنگار و عکاس را که نقل و انتقال این زوج را با مشکل مواجه کرده بودند را تایید کرده است. اما درباره خطری که آنها را «در آستانه فاجعه» قرار داده بود، اظهارنظر نکرده است.

سینگ می‌گوید این زوج دست‌کم برای مدتی که در تاکسی من بودند، در خطر نبودند.

سینگ گفت، شاید قبل از اینکه در تاکسی من بنشینند اتفاقی افتاده بود اما در تاکسی من در خطر نبودند و به‌نظر می‌رسد که در این زمینه مبالغه شده است.

او گفت که خبرنگاران پشت تاکسی او با حفظ فاصله حرکت می‌کردند و این همه چیزی بود که اتفاق افتاد.

سینگ گفت که برای ۱۰ دقیقه رانندگی ۵۰ دلار گرفته است و خوشحال است.

هرچند شاهزاده هری و مگان مرکل می‌گویند که به حاشیه و در معرض توجه بودن علاقه‌ای ندارند، از همان آغاز علنی شدن رابطه‌شان همواره حاشیه‌هایی ایجاد کرده‌اند که به واسطه آن بیشتر در کانون توجه خبرنگاران قرار گرفته‌اند.

کتاب اخیر شاهزاده هری که در آن به ذکر جزئیات روابط در خانواده سلطنتی بریتانیا می‌پردازد و مستندی از زندگی او و مگان که اخیرا در نتفلیکس منتشر شده، از جمله این اقدامات است. مگان اخیرا در مراسم تاجگذاری شاه چارلز سوم، پدر همسرش نیز شرکت نکرد و گفت که در همان روز برای پسرش جشن تولد می‌گیرد.

بیشتر از زندگی