بازگشت مسی به تمرین پاری‌سن‌ژرمن

ستاره آرژانتینی یک هفته زودتر بخشیده شد و هفته آینده برای تیم فرانسوی بازی خواهد کرد

یونل مسی، مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن- Alain JOCARD / AFP

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن محرومیت لیونل مسی را بخشید و ستاره آرژانتینی دوشنبه، ۸ مه (۱۸ اردیبهشت)، دوباره در مرکز تمرینی این تیم تمرین کرد. پس از سفر مسی به عربستان سعودی، باشگاه فرانسوی به دلیل اینکه مسی برای این سفر هماهنگی‌های لازم را با باششگاه انجام نداده بود او را دو هفته از حضور در تمرین‌ها و بازی‌ها منع کرده بود. مسی در واکنش به این محرومیت، در ویدیویی از باشگاه و همبازی‌ها عذرخواهی کرد و در نتیجه آن، پاری‌سن‌ژرمن محرومیت او را به یک هفته کاهش داد.

صدرنشین لیگ فرانسه یکشنبه، ۷ مه، در غیاب مسی موفق شد تروا را سه بر یک شکست دهد و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد. مسی دوشنبه خود ‌تنها تمرین کرد و سه‌شنبه، ۹ مه، در تمرین گروهی پاری‌سن‌ژرمن حاضر خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که ستاره آرژانتینی در بازی شنبه آینده مقابل آژاکسیو حاضر باشد، ولی احتمالا این آخرین بازی‌های او برای تیم فرانسوی است و در پایان فصل قطعا جدا خواهد شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در همین حال، ابهام درباره آینده مسی همچنان ادامه دارد. برنامه اسپانیایی مشهور «ال چیرینگیتو» با قطعیت خبر داد که مسی فصل آینده در لیگ عربستان سعودی بازی خواهد کرد. در روزهای گذشته اخبار زیادی درباره پیشنهاد الهلال به کاپیتان تیم ملی آرژانتین منتشر شده و گفته می‌شود که فینالست لیگ قهرمانان آسیا، حاضر است سالانه ۳۰۰ میلیون دلار به او پرداخت کند. رسانه‌های عربستانی همچنین نوشته‌اند که الهلال برای رضایت بیشتر مسی، می‌خواهد یوردی آلبا و سرخیو بوسکتس از بارسا، و مارکو وراتی، هافبک پاری‌سن‌ژرمن، را نیز به تیمش اضافه کند.

این در حالی است که بارسا همچنان امیدوار است که بتواند مسی را برگرداند. سقف دستمزدهای بارسا مانع بزرگ انتقال مسی به بارسا است و خوان لاپورتا می‌کوشد با فروش چند بازیکن، زمینه بازگشت ستاره آرژانتینی را فراهم کند.

به گزارش روزنامه آس، رئیس باشگاه بارسا حتی گفته است که پیراهن شماره ۱۰ که اینک در اختیار آنسو فاتی است، باید به مسی بازگردانده شود. ظاهرا مسی هم مایل است که یک فصل دیگر در اروپا بازی کند. آرژانتین، تابستان سال آینده باید در کوپا آمه‌ریکا حاضر شود و مسی می‌خواهد با ماندن در فوتبال اروپا، آمادگی بدنی‌اش را حفظ کند. بارسا تنها مقصد جذاب اروپایی برای مسی است و او حتی ممکن است برای بازگشت به تیم محبوبش، دستمزدش را هم کاهش دهد.

مسی سال گذشته میلادی به دلیل مشکلات مالی بارسا تصمیم گرفت به پاری‌سن‌ژرمن بپیوندد و فصل گذشته با این تیم قهرمان لیگ فرانسه شد، ولی در این دو فصل نتوانست به این باشگاه فرانسوی برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

بیشتر از فوتبال