مسی و خانواده‌اش تعطیلات را در عربستان سعودی سپری می‌کنند

وزیر گردشگری عربستان سعودی با انتشار تصاویری از حضور لیونل مسی و خانواده‌اش در این کشور به ستاره فوتبال آرژانتین خوشامد گفت

لیونل مسی، اسطوره فوتبال آرژانتینی، به همراه خانواده‌اش در عربستان سعودی ـ صفحه توییتر AhmedAlKhateeb

احمد الخطیب، وزیر گردشگری عربستان سعودی، با انتشار تصاویری از لیونل مسی و خانواده‌اش در حساب توییتر خود، از حضور این اسطوره آرژانتینی فوتبال در عربستان سعودی استقبال کرد.

الخطیب در توییتی نوشت: «خوشحال‌ام که به لیونل مسی، سفیر گردشگری عربستان سعودی و خانواده‌اش برای گذراندن دومین تعطیلات او در عربستان سعودی خوشامد می‌گویم.»

وزیر گردشگری عربستان سعودی در توییت‌های دیگری نیز تصاویری از مسی و خانواده‌اش منتشر کرد که در حال لذت بردن از آفتاب و مناظر عربستان سعودی‌اند. او همچنین نوشت: «ما از بازدیدکنندگان سراسر جهان استقبال می‌کنیم و از آن‌ها دعوت به عمل می‌آوریم سفری بی‌نظیر به عربستان سعودی داشته باشند و مهمان‌نوازی مردم ما را تجربه کنند.»

تصاویر حضور این فوتبالیست در عربستان سعودی پس از آن منتشر می‌شود که او در حساب‌های خود در رسانه‌های اجتماعی، عکسی از مناظر طبیعی این کشور منتشر کرد؛ عکسی که از همکاری مسی با پروژه ویزیت سعودی (Visit Saudi)، نشان تبلیغاتی وزارت گردشگری عربستان سعودی، حکایت داشت.

فوتبالیست باشگاه پاری سن‌ژرمن که در رسانه‌های اجتماعی صدها میلیون دنبال‌کننده دارد، عکسی از نخلستان‌های عربستان سعودی منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «چه کسی فکر می‌کرد عربستان این همه سرسبزی دارد؟ مشتاق‌ام که شگفتی‌های غیرمنتظره آن را کشف کنم.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Leo Messi (@leomessi)

 مسی ماه مه گذشته نیز برای حضور در رویداد فصل جده (جشنواره سالانه در شهر ساحلی جده) به عربستان سعودی رفته و تصویری از خود در قایق در حال تماشای غروب خورشید منتشر کرده بود. او همچنین از بخش‌هایی از شهر قدیمی جده که یک مکان باستانی است، بازدید کرد.

معرفی گنجینه‌های طبیعی و فرهنگی به گردشگران داخلی و خارجی بخشی از اهداف چشم‌انداز ۲۰۳۰ عربستان سعودی است.

بیشتر از سفر