استورمی دنیلز چگونه از تبلیغات محاکمه ترامپ پول به جیب زد

جست‌وجوی فیلم‌های این بازیگر فیلم‌های بزرگسالان در پی اعلام جرمش علیه رئیس‌جمهوری سابق افزایش چشمگیری داشت

حضور تاریخی دونالد ترامپ در جلسه دادگاهی در نیویورک برای رسیدگی به اتهام‌هایش احتمالا روز تلخی را برای این رئیس‌جمهور سابق آمریکا رقم زد اما دستگیری او برای شکنجه‌گرش، استورمی دنیلز، یک موهبت بود.

این بازیگر فیلم‌های بزرگسالان که در پرداخت حق‌السکوت‌هایی که به وارد آمدن اتهام ۳۴ مورد جعل سوابق تجاری علیه ترامپ منجر شد، شخصیت محوری است، از این فرصت برای کسب درآمد از انگشت‌نما شدن بیشتر خود استفاده کرد.

ترامپ هنگام روبرو شدن با قاضی و صدور کیفرخواست بابت اتهام‌هایی که حالا با آن‌ها مواجه شده است، مغموم به نظر می‌آمد؛ حال آنکه دنیلز از این تبلیغات رایگانی که نصیبش شد، نهایت استفاده را کرد.

دادستان‌ها می‌گویند ترامپ به دنیلز حق‌السکوت داده تا یک رابطه جنسی را که دنیلز ادعا کرده در سال ۲۰۰۶ بوده است، در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ در عرصه عمومی مطرح نکند.

حالا با آغاز روند رسیدگی به پرونده قضایی ترامپ، جست‌وجوی فیلم‌های دنیلز در سایت ویدیوهای بزرگسالان پورن‌هاب افزایش چشمگیری داشته است. به گزارش تی‌ام‌زد، در روز ۳۱ مارس، یعنی یک روز پس از صدور کیفرخواست علیه ترامپ از سوی هیئت منصفه دادگاه عالی نیویورک، شمار بازدید ویدیوهای او در این سایت به نقطه اوج ۶۳۱ هزار و ۲۵۴ بازدید رسید.

پورن‌هاب به تی‌ام‌زد گفت کاربران این سایت روز سه‌شنبه «استورمی» را بیش از ۶۵۰ هزار بار جست‌وجو کردند که به گفته این سایت سرگرمی، نسبت به متوسط جست‌وجوی نام او در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳، افزایشی ۳۲ هزار و ۴۰۰ برابری را نشان می‌دهد.

فروش کالاهایی که دنیلز (با نام واقعی استفانی کلیفورد) در سایت خودش می‌فروشد هم افزایش یافته است؛ کالاهایی از قبیل تقویم‌های امضا‌شده به قیمت ۲۵ دلار، عکس‌های امضادارش با بالاتنه برهنه به قیمت ۲۰ دلار و تی‌شرت‌هایی با لوگو #تیم‌استورمی.

مجله مد پوشاک ووگ نیز آخر هفته قبل از صدور کیفرخواست برای ترامپ، با دنیلز ۴۴ ساله در خانه‌اش در فلوریدا مصاحبه کرد. این مقاله در روز حضور ترامپ در دادگاه منتشر شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او در مصاحبه با این مجله گفت: «نامم دوباره در خبرها آمده و به همین دلیل فروش کالاهایم افزایش یافته‌ــ طبیعی است اما ‌طوری در این باره حرف می‌زنند که انگار کارزار بازاریابی به راه انداخته‌ام.»

«هم‌زمان او [ترامپ] هم دارد از قِبل کارزاری که در پی این ماجراها راه انداخته، برای خودش میلیون‌ها دلار به جیب می‌زند...»

ترامپ نیز در پی بازداشتش هم‌زمان مشغول جمع‌آوری کمک مالی است و به هوادارانش می‌گوید می‌توانند در ازای اهدای ۴۷ دلار، صاحب تی‌شرتی با عکس ساختگی او در هیئت مجرم بازداشتی شوند.

او در این ایمیل نوشت: « این بساط تعقیب توهمات را با شدت و حدت پاسخ خواهیم داد. با پشتیبانی شما، فصل مهم بعدی در تاریخ آمریکا را خواهیم نوشت و در کتاب‌های تاریخ، برای همیشه از سال ۲۰۲۴ به عنوان سالی یاد خواهد شد که جمهوری‌مان را نجات دادیم.»

دنیلز در مصاحبه با ووگ گفت از هفته پیش که برای ترامپ کیفرخواست این اتهام‌های قضایی صادر شد، او را به قتل تهدید کرده‌اند.

به رغم این واکنش‌های منفی، او امیدوار است ترامپ «به سزای اعمالش برسد».

دنیلز گفت: «به خاطر خودم دلم می‌خواهد بی‌گناهی‌ام اثبات شود، دلم می‌خواهد او یک بار هم که شده، به سزای اعمالش برسد.»

او با اشاره به سایر تحقیقات در مورد رئیس‌جمهوری سابق افزود: «اما این تازه ماجرای من است. مسائل دیگری هم وجود دارد که به کشورمان مربوط می‌شود.»

به دنیلز دستور داده‌اند در همان روزی که ترامپ در دادگاه حاضر شد، مبلغ ۱۲۰ هزار دلار به او بدهد.

دادگاهی در کالیفرنیا در فاصله حدود پنج هزار کیلومتری دادگاه قضایی منهتن، نهمین دادگاه تجدیدنظر این ناحیه، به این ستاره فیلم‌های بزرگسالان دستور داد بابت مخارج روندهای قضایی خود بیش از ۱۲۱ هزار دلار بپردازد.

 این مبلغ اضافه بر ۵۰۰ هزار دلاری است که قبلا محکوم شده بود به ترامپ بپردازد.

این حکم در پی شکست دنیلز در شکایت افترا علیه رئیس‌جمهوری سابق در سال ۲۰۱۸ صادر شد. ترامپ ادعاهای او مبنی بر اینکه مردی ناشناس در محوطه یک پارکینگ او را بابت رابطه‌شان تهدید کرده است، «کلاهبرداری تمام‌عیار» خوانده بود.

دنیلز هم‌زمان با حضور ترامپ در دادگاه، با انتشار پیامی راجع به ترامپ با رتبه اکس در توییتر، از احساسات خود بی‌پرده سخن گفت.

دنیلز در آن پیام توییتری، از عبارت توهین‌آمیزی سخن به میان آورد که مخالفانش در فضای مجازی خطاب به او می‌گفتند.

او لحظاتی پس از هدایت رئیس‌جمهوری سابق به دادگاهی در نیویورک برای حضور در برابر قاضی، افزود: «قطعا زیر مرد سکسی خودم بودن جالب‌تر از زیر حکم بازداشت بودن است.»

او در یک پیام توییتری دیگر، ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق ایالات متحده، را با لقبی که دوست داشت برای رئیس‌جمهوری سابق به کار ببرد، «یگانه حیوان خانگی فسقلی‌خان» نامید.

او همچنین در توییتی نوشت که این لقب را برای «ضریب هوشی، درستکاری، دست‌ها و سایر ویژگی‌های او» نیز می‌توان به کار برد.

© The Independent

بیشتر از جهان