حضور پاریس هیلتون در کاخ سفید

پاریس هیلتون، برای گفت‌وگو در مورد کمپین مقابله با کودک‌آزاری در کاخ سفید حضور یافت

حضور پاریس هیلتون در کاخ سفید برای حمایت از حقوق کودکان مستقر در مدارس شبانه‌روزی بوده است - Twitter/ParisHilton

پاریس هیلتون، هنرپیشه، مدل، تاجر و بازیگر آمریکایی، برای گفت‌وگو درباره کمپین خود علیه کودک‌آزاری، از کاخ سفید بازدید کرد و گفت این کار برای او «افتخار» بوده است.

ستاره مجموعه تلویزیونی «زندگی ساده» در توییترش نوشت در طول سفر به پایتخت ایالات متحده در روز سه‌شنبه ۱۰ مه، با سیاست‌مداران جلسه‌های الهام‌بخشی داشته است.

هیلتون ۴۱ ساله، بعد از صحبت در مورد تجربه‌ای که در یک مرکز شبانه‌روزی در نوجوانی داشت، با فشار به دولت ایلات متحده در پی تغییر قوانین مرتبط با مراکز مراقبت از نوجوانان است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وارث هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون، در مستندی که در سال ۲۰۲۰ درباره زندگی شخصی‌اش ساخته شده بود، ادعا کرد در مدرسه شبانه‌روزی پروو کانیون که در نوجوانی برای ۱۱ ماه در آن اقامت داشته، با آزار جسمی، روحی و جنسی روبه‌رو شده است.

او پس از بازدید از کاخ سفید در توییتی نوشت: «بسیار مفتخرم که به دی‌سی برگشتم تا بتوانم مددکاری‌ام را ادامه دهم. دیدار الهام‌بخشی با سیاست‌مداران و کارکنان کاخ سفید داشتم و به همراه مددکاران دیگر در بال غربی کاخ (ساختمان دفتر اجرایی) قدم زدیم. مایه خوشحالی فراوان من است که می‌بینم قدرتمندترین سازمان در دنیا به مبارزه برای تحقق حقوق همگان اختصاص داده شده است.»

پاریس هیلتون که نوامبر سال گذشته با کارتر ریوم، نویسنده میلیونر، ازدواج کرد، بعد از تجربه‌اش در مدرسه شبانه‌روزی دچار اختلال اضطراب پس از سانحه (PTSD) شده است. او در مستند «من پاریس هستم» گفته بود: «کارمندان [مدرسه] حرف‌های وحشتناکی می‌زدند. مدام قلدری می‌کردند و باعث می‌شدند احساس بدی در مورد خودم داشته باشم ... هدفشان القای ترس به بچه‌ها بود تا ما از عاقبت اطاعت نکردن بترسیم.»

او در رویدادی در واشنگتن‌دی‌سی در اکتبر سال ۲۰۲۱، از اعضای کنگره و جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، خواسته بود یک منشور حقوقی برای بچه‌هایی که در مراکز شبانه‌روزی و مسکونی به‌ سر می‌برند، تنظیم کنند: «کاش می‌توانستم بگویم آنچه تجربه کردم منحصربه‌فرد بود یا حداقل کم اتفاق می‌افتد- اما متاسفانه این‌طور نیست.»

مدرسه پروو کانیون پیش از این در پاسخ به این ادعاها گفته بود: «این مدرسه در سال ۱۹۷۱ افتتاح شد [و] ... در اوت ۲۰۰۰ [به ما] فروخته شد. بنابراین نمی‌توانیم درباره تجربه کسی زودتر از این تاریخ صحبت کنیم.»

روزانه کودکان بسیاری در مراکز مراقبتی در آمریکا هدف خشونت قرار می‌گیرند.

چه خوب یا چه بد، این نخستین حضور افراد مشهور و ستاره‌های فرش قرمز در کاخ سفید و شرکت- یا مداخله- در امور سیاسی نیست. پیش از این حضور کیم کارداشیان در کاخ سفید با جنجال فراوانی همراه بود و بحث‌هایی در باره فایده و میزان جدیت حضور ستاره‌های این‌چنینی در کاخ سفید را بر سر زبان‌ها انداخت. البته حضور کارداشیان و وساطت او برای یک زن زندانی در دولت ترامپ، موجب شد به‌شدت از طرف مردم و جامعه دموکرات مورد تمسخر قرار بگیرد.

با این همه، ملاقات کارداشیان با ترامپ به آزادی آن زن منجر شد. باید دید حضور پاریس هیلتون در کاخ سفید چه نتیجه‌ای را در پی خواهد داشت.

بیشتر از زندگی