تجمع‌های اعتراضی در هفت‌حوض و تهرانپارس در اعتراض به اعدام کرمی و حسینی: اعتراض پراکنده در اراک، کرج، و سنندج

مردم معترض در تهران با سر دادن شعارهای «این همه سال جنایت، مرگ بر این ولایت» و «حکومت اعدامی، نمی‌خوایم نمی‌خوایم» به اعدام محمدحسینی و محمدمهدی کرمی اعتراض کردند

مردم معترض در مناطق هفت‌حوض و تهرانپارس در شرق تهران شامگاه شنبه، در اعتراض به اعدام محمد حسینی و محمدمهدی کرمی به خیابان آمده و علیه خامنه‌ای و جمهوری اسلامی شعار سردادند.

مردم در مناطق پونک، ستارخان، ملت، ولیعصر، بلوار فردوس و تعداد دیگر از مناطق پایتخت نیز با سردادن شعار شبانه به این اعدام‌ها اعتراض کردند. مناطقی از اراک، کرج، سنندج، مهاباد، مشهد و شیراز نیز شنبه‌شب، شاهد شعارهای ضدحکومتی در اعتراض به اعدام معترضان بودند.

مردم معترض تهران شنبه شب ۱۷ دی، در هفت‌حوض برای اعتراض به اعدام محمدمهدی کرمی و محمد حسینی به خیابان آمدند. معترضان در این منطقه از شرق تهران با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر دیکتاتور» و «حکومت اعدامی، نمی‌خوایم نمی‌خوایم»، به اعدام دو معترض دیگر اعتراض کردند.

«این همه سال جنایت، مرگ بر این ولایت» و «قسم به سربداران،‌ ایستاده‌ایم تا پایان» از دیگر شعارهای مردم معترض در هفت حوض تهران بود.

مردم معترض تهرانپارس نیز شنبه شب با تجمع‌های خیابانی به اعدام محمدمهدی کرمی و محمد حسینی اعتراض کردند.

در تجمع‌های اعتراضی تهرانپارس، مردم با شعار «مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی» و «هر یه نفر کشته شه، هزار نفر پشت شته» بر مخالفت با اعدام تاکید کرده و به مقام‌های جمهوری اسلامی درباره ادامه اعدام‌ها هشدار دادند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مردم معترض در پونک و ستارخان نیز شنبه شب در اعتراض به اعدام معترضان، به سردادن شعارهای اعتراضی از خانه‌ها و واحدهای مسکونی پرداختند.

«مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر خامنه‌ای»، «هر یه نفر کشته شه، هزار نفر پشت شه» از شعارهای مردم معترض در پونک و ستارخان بود.

مردم معترض در بلوار فردوس در غرب تهران، هم با سر دادن شعارهای «مرگ بر جمهوری اسلامی»، «مرگ بر دیکتاتور» و «مرگ بر خامنه‌ای» در اعتراض‌ها علیه اعدام معترضان شرکت کردند.

محله دولت تهران هم شنبه شب شاهد شعارهای ضدحکومتی مردم معترض بود. مردم در این منطقه از تهران در اعتراض به اعدام محمد حسینی و محمدمهدی کرمی شعار «خامنه‌ای ضحاک، می‌کشیمت زیر خاک» و «مرگ بر خامنه‌ای» را فریاد کردند.

در  خیابان ولیعصر نیز مردم در شعارهای شبانه خود شعار «مرگ بر دیکتاتور» و «مرگ بر حکومت بچه‌کش» سردادند.

مردم اراک نیز شنبه شب با سردادن شعارهای اعتراضی چون «مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر خامنه‌ای قاتل»، «مرگ بر حکومت بچه‌کش» به اعدام محمد حسینی و محمدمهدی کرمی اعتراض کردند.

مناطقی از کرج و شهرهای سنندج، مهاباد، مشهد و شیراز نیز شنبه شب شاهد اعتراض‌های پراکنده و شعارهای شبانه در اعتراض به اعدام محمد حسینی و محمدمهدی کرمی بودند.

در همین حال، جوانان محلات تهران نیز با انتشار فراخوانی روز یکشنبه را «روز انتقام» نامیدند و افزودند: «در چهارمین ماه انقلاب نوین ایران، ما همچنان در خیابان‌ها محکم و استوار بر سر مواضعمان ایستاده‌ایم.»

گروه جوانان تهران افزود: «در این راه خون دادیم، اعدامی دادیم، زندانی دادیم، اما هنوز زنده‌ایم و جاری همچون خون در رگ‌های انقلاب نوین مردم ایران.»

همراه با فراخوان جوانان محلات، همچنین پوستری با شعار «خونخواهی کشته‌شدگان هواپیمای اوکراینی و انقلابمان» منتشر شده است که در آن بر اعتراض‌ها در میدان‌های بزرگ تهران و همه شهرها در روز یکشنبه تاکید شده است.