جکی چان در جشنواره فیلم دریای سرخ گفت «ساعت شلوغی ۴» در راه است

چان گفت که می‌خواهد در آینده فیلم‌های عاشقانه برای مخاطبان زن سینما بسازد

جکی چان روز پنجشنبه، هشتم دسامبر (۱۷ آذرماه)، در جشنواره فیلم دریای سرخ مژده یک فیلم جدید را به طرفدارانش داد و گفت که در حال مذاکره برای ساخت چهارمین فیلم «ساعت شلوغی» (Rush Hour) است.

او خطاب به تماشاگران جشنواره گفت: «هم‌اکنون داریم درباره قسمت چهارم صحبت می‌کنیم». او بدون فاش‌کردن نام کسی اضافه کرد که عصر همان روز با کارگردان درباره فیلمنامه صحبت خواهد کرد. برت رتنر، فیلمساز آمریکایی، هر سه نسخه قبلی ساعت شلوغی را کارگردانی کرده است.

چان بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۷ در کنار کریس تاکر، کمدین و بازیگر آمریکایی، در سه فیلم «ساعت شلوغی» بازی کرد. مجموعه فیلم‌های ساعت شلوغی ماجراهای یک کارآگاه هنگ‌کنگی را دنبال می‌کند که برای حل یک سری جنایت‌های بین‌المللی با یک افسر پرحرف پلیس لس‌آنجلسی رابطه‌ای جالب برقرار می‌کند.

اولین فیلم ۲۴۴ میلیون دلار در سراسر جهان برای نیو لاین سینما به دست آورد و چان متولد هنگ‌کنگ را به‌عنوان یک ستاره فیلم‌های اکشن (پُرحادثه) انگلیسی‌زبان تثبیت کرد. با این حال، چان گفت که انتظار داشت فیلم در گیشه بسیار بیشتر موفق شود و به‌دلیل پیشنهاد نشدن نقش‌های جالب، قصد داشت برای همیشه هالیوود را ترک کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او‌ گفت: «من بارها تلاش کردم که به هالیوود بروم، اما بعد از آن گفتم دیگر هالیوود بی‌هالیوود، چون انگلیسی من خوب نیست، آن‌ها هم‌فرهنگ من نیستند، آن‌ها از این نوع هیجان خوششان نمی‌آید.»

چان گفت که او فقط فیلمنامه‌هایی درباره کارآگاه‌های آسیای شرقی در آمریکا دریافت می‌کرد، اما وقتی فیلمنامه ساعت شلوغی به دستش رسید، به همکاری علاقه‌مند شد: «مدیر من گفت ببین یک فیلمنامه به اسم ساعت شلوغی هست. گفتم نه، پلیس هنگ‌کنگی؟ من قصد ندارم این کار را بکنم. او گفت جکی، چرا برای همین آخرین‌بار امتحان نمی‌کنی؟ گفتم باشه، این آخرین بار است.»

در ادامه و در طول سخنرانی چان درمورد شروع کارخود در تجارت سینما به‌عنوان بدلکار برای بروس لی صحبت کرد که به گفته او در صحنه فیلمبرداری «خشم اژدها» (Fist of Fury) از او خوشش آمده بود و اغلب او را در شیفت‌های اضافه‌کاری قرار می داد تا بتواند دستمزد بیشتری دریافت کند.

چان با وجود فعالیت طولانی و موفق خود به‌عنوان یک ستاره رزمی، به تماشاگران جشنواره گفت قصد دارد در آینده «کمتر داستان‌های هیجانی و رزمی و بیشتر داستان‌های عاشقانه‌» بسازد و در حال حاضر، در حال آماده‌سازی پروژه‌ای است که آن را «فیلمی درام برای زنان» توصیف کرد.

او به حضار گفت: «امیدوارم خیلی زود در اینجا اکران شود. این یک فیلم درام است و برای زنان ساخته شده است. امیدوارم یک روز بتوانید آن را ببینید.»

بیشتر از فیلم