واکنش‌ها به قسمت دوم انیمیشن منجمد

منتقدان می‌گویند از قسمت اولش بهتر است

واکنش و نظرات منتقدانی که در اکران پیش‌نمایش این فیلم حضور داشتند طوری بوده که باعث شده طرفداران خود را برای تماشای فیلم کارتونی جذابی آماده کنند -Disney 'Frozen 2' 

منتقدان اولین واکنش‌ها را به قسمت دوم کارتون منجمد نشان دادند.

در قسمت دوم این کارتون نیز ایدینا مِنزِل، کیستن بل و جاش گَد حضور دارند. در این قسمت الزا و خواهرش آنا دور از امپراتوری آرِندِل به ماجراجویی می‌پردازند.

واکنش و نظرات منتقدانی که در اکران پیش‌نمایش این فیلم حضور داشتند طوری بوده که باعث شده طرفداران خود را برای تماشای فیلم کارتونی جذابی آماده کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اسکایلر شولر، سردبیر نشریه دیس‌اینسایدر، فیلم را «بهتر از قسمت قبلی‌اش» خواند و منتقد دیگری نیز گفته ترانه «پیش به سوی ناشناخته‌ها» که گروه ویزر آن را اجرا کرده حتی از ترانه «رهایش کن» جذاب‌تر است. 

درو تیلور، نویسنده تارنمای مووی‌فون، خبر داده شخصیت کریستوف (با صداپیشگی جاناتان گروف) بالاخره خودش آواز می‌خواند. 

نقد تارنمای فوربس با لطف و محبت کم‌تری نسبت به فیلم همراه بود. نویسنده این تارنما اسکات مندلسون عقیده دارد که فیلم به خوبی قسمت اول نیست.  

اوان راشل وود و استرلینگ کی براون نیز به جمع صداپیشگان قسمت جدید اضافه شده‌اند. صداپیشگی شخصیت مادر مرحوم الزا و آنا را در خاطرات‌شان کی براون به عهده دارد.

اکران قسمت دوم فیلم منجمد روز ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

منجمد۲ جزو معدود فیلم‌هایی است که از قسمت اولش بهتر شده است. روایت داستان دو برابر جالب‌تر، اجرا دو برابر مهیج‌تر، بخش‌های خودخواری‌اش دو برابر ترسناک‌تر و آزاردهنده‌تر و جذابیت ترانه‌اش هم دو برابر قسمت قبل است. فکرش را هم نمی‌کردم لازم باشد قسمت دوم منجمد را بسازند، اما انگار کاملاً در اشتباه بودم.

درو تیلور

از منجمد ۲ خیلی خوشم آمد. داستانش واقع‌گرایانه‌تر، پیچیده‌تر و از لحاظ احساسی پخته‌تر است. چون همه چیزهای دوست‌داشتنی قسمت اول در این قسمت هم آمده خطر تکراری شدن را به جان خریده. در عین حال حس و حال صمیمی قسمت اول را هم دارد. پویانمایی بسیار زیباست، شخصیت‌های جدید عالی‌اند و (بالاخره) کریستوف آواز می‌خواند!

اسکایلر

خودم هم باورم نمی‌شود نظرم این باشد، اما منجمد ۲ بهتر از قسمت اولش است. واقع‌گرایانه‌تر و کمی پخته‌تر است اما هم‌چنان برای خانواده‌ها بسیار مناسب است. ممکن است باورتان نشود اما ترانه‌هایش جذاب‌ترند. والدین حواس‌شان باشد خانواده را به تماشای این فیلم ببرند!

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

 

© The Independent

بیشتر از فیلم