دفاع بازیگر سریال «تاج» از شخصیت نجیب دیوید کامرون

هلنا می‌گوید نخست‌وزیر سابق مانند بوریس جانسون خود‌پرست نیست

هلنا بنهام کارتر در مراسم اهدای جوایز بفتا REX FEATURES

هلنا بنهام کارتر از دوستی خود با دیوید کامرون دفاع می‌کند و معتقد است که نخست‌وزیر سابق بریتانیا اساسا «مرد نجیبی» است.

این بازیگر می‌گوید: «اگرچه با فکر کردن به دیوید کامرون و مسئله برگزیت احساس شرم می‌کنم – و مردم از شنیدن آن نفرت دارند –او اساسا مرد نجیبی است. مردم می‌خواهند از او متنفر باشند، او را پست و آشغال بدانند و هرچه دلشان بخواهد به او بگویند، اما ممکن است صفات متضاد در کنار هم در یک شخص وجود داشته باشند.»

بنهام کارتر در ادامه می‌گوید: «بله، کامرون تصمیم نادرستی گرفت که تأثیر ویرانگری داشت، اما با وجود این، او از نظر خلق و خو از بیشتر رهبران کنونی جهان باثبات‌تر است، و آدم تیزهوشی است.

او از توانایی بی‌نظیری برای ایستادگی در مقابل فشار برخوردار بود. برخی ویژگی‌ها وجود دارند که در ظاهر دیده نمی‌شوند – مانند شوخ‌طبعی و هوش. اگر با او ملاقات کنید، خواهید گفت «آه، تازه متوجه شدم، شما آدم بسیار باهوش و شوخ‌طبعی هستید». من احساس می‌کنم که یک مسئله بزرگ باعث می‌شود که همه خصوصیات یک فرد نادیده گرفته شوند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بنهام کارتر در واکنش به سؤال مجله ساندی تایمز در مورد اقدامات کامرون در ایام پس از رأی‌گیری برگزیت، گفت: «به نظر من او هیچ انتخابی نداشت. معتقدم او انسان مسئولیت‌گریزی نیست. او نسبت به کشورش احساس مسئولیت زیادی می‌کند، و مانند بوریس جانسونِ خودپرست، یا دونالد ترامپ، تنها به خودش فکر نمی‌کند.»

در سال ۲۰۱۱، عکسی از بنهام کارتر و شوهر سابقش، تیم برتون، در کنار دیوید کامرون و همسرش، سامانتا، و مایل گوو، در حال پیادروی در نزدیکی ساختمان «چکرز» منتشر شد.

بنهام کارتر در مورد این سفر گفت «بسیار شاد و شگفت‌انگیز بود» و در ادامه افزود امروز «رابطه نزدیکی نداردن» با خانواده کامرون. «مدت‌هاست که آنها را ندیده‌ام. به نظرم خیلی مشغله دارند.»

بنهام کارتر ماه جاری در نقش پرنسس مارگارت در فصل سوم سریال پرطرفدار «تاج» به صفحه تلویزیون باز خواهد گشت. تمامی قسمت‌های این فصل ۱۷ نوامبر در نتفلیکس عرضه خواهد شد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/news

 

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر