تراویس بارکر با بالاتنه عریان در هفته مد نیویورک

کورتنی کارداشیان، کیت ماس ودخترش تماشاچیان ویژه نمایش تامی هیلفیگر بودند

از زمانی که تامی هیلفیگر اعلام کرد که به دنبال یک وقفه سه‌ساله با یک سکوی نمایش «فیجیتال» به هفته مد این فصل نیویورک بازخواهد گشت، بسیاری با خود می‌اندیشیدند که این عبارت که یادآور دو کلمه «فیزیکی و دیجیتال» است واقعا چه می‌تواند باشد.

بعد از برگزاری این رویداد هم هنوز بسیاری کاملا مطمئن نیستند که معنی این عبارت را فهمیده باشند، اما مهم این بود که نمایش این خانه مد در باران بروکلین، با حضور نام‌هایی مانند جولیا فاکس، کیت ماس، شاون مندز و همچنین زوج کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر بسیار مورد توجه قرار گرفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

صرف‌نظر از خود نمایش، باران سیل‌آسا نیز این مناسبت را به‌یادماندنی‌تر کرد.

آب‌وهوای بارانی به این معنا بود که اکثر تماشاگران مجبور بودند از یکی از طراحی‌های جدید هیلفیگر یعنی بارانی‌های پانچوی پلاستیکی لذت ببرند. در همین حال بارکرها که به همراه کریس جنر و کوری گمبل وارد مراسم شدند، برای باران کمی مجهزتر بودند.

کورتنی کارداشیان یک سرهمی تک رنگ ازمجموعه ریچارد کویین (TH x Richard Quinn)، عینک تیره، کفش پاشنه‌بلند مشکی و دست‌کشی هماهنگ با ظاهرش پوشیده بود و تراویس هم یک کاپشن پفی حجیم قدی و اندازه بزرگ همان خانه مد انتخاب کرده بود. او عینک تیره به چشم و یک جفت پوتین به پا داشت که البته در زیر کاپشن بالاتنه‌اش عریان بود و پیراهنی به تن نداشت.

اگر ظاهر بارکر برای جلب‌توجه عاشقان هیلفیگر کافی نبود، این نوازنده در پایان نمایش روی صحنه نمایش پرید و به نواختن درام پرداخت تا مدل‌ها برای آخرین بار از روی سکوی نمایش عبور کنند.

بیشتر از مُد و زیبایی