طراح مد فرانسوی با دوست‌پسرش ازدواج کرد

داماد به احترام ارزشی که مادربزرگش در زندگی او دارد، دست در بازوی او به مراسم ازدواج خود رفت

طراح لباس فرانسوی که عروس‌های فراوانی با لباس‌های طراحی خانه مد او به خانه بخت رفته‌اند، در مراسمی جمع و جور با دوست‌پسرش ازدواج کرد.

سیمون پورته ژاکموس، طراح فرانسوی و بنیانگذار «خانه مد ژاکموس»، در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۲۱ با مارکو ماستری، دوست‌پسرش، ازدواج کرد. یک سال بعد، این زوج که از سال ۲۰۱۸ با هم زندگی می‌کردند، در ۲۷ اوت ۲۰۲۲ ازدواج خود را در کنار عزیزانشان جشن گرفتند.

داماد که در جوانی مادر خود را ازدست‌داده است، به احترام ارزشی که مادربزرگش در زندگی او دارد، دست در بازوی او به مراسم ازدواج خود رفت. خود لیلین نیز از چهره‌های خانه مد او است و در معرفی مجموعه بهار سال گذشته آن حضور داشت.

استعداد فرانسوی

سیمون پورت ژاکموس در سال ۱۹۹۰ در جنوب فرانسه به دنیا آمد. پدر و مادرش هر دو کشاورز بودند و نحوه و محیط زندگی آن‌ها تاثیر زیادی روی انتخاب‌های طراحی او گذاشته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ژاکموس در ۱۹ سالگی به پایتخت مد جهان، پاریس، نقل مکان کرد تا استعدادهای خود را در حکم طراح مد کشف کند. بااین‌حال، این هیجان کوتاه‌مدت بود، زیرا فاجعه‌ای در زندگی جوان خلاق رخ داد؛ مادرش در ۴۲ سالگی در اثر تصادف رانندگی از دنیا رفت. او همواره منبع الهام خانه مد مشهور ژاکموس بوده است که به افتخارش راه‌اندازی شد.

آشنایی با همسر آینده در جریان دیدارهای کاری

مارکو ماستری، داماد دیگر این جشن ازدواج، صاحب شرکت تبلیغاتی و بازاریابی «یوآن و مارکو» است که در زمینه بازاریابی محصولات، مخصوصا در حیطه مد و زیبایی، فعالیت دارد. ژاکموس نخستین خانه مدی بود که با «یوآن و مارکو» روی «توسعه دیجیتال» کار و همکاری کرد.

داستان آشنایی این زوج نیز در نوع خود جالب توجه است؛ مارکو دفتر تبلیغاتی خود را با یوآن، برادرش، راگبی‌باز حرفه‌ای فرانسوی، راه‌اندازی کرد و ژاکوموس در سال ۲۰۱۸ برای معرفی مجموعه مردانه نشان تجاری‌اش، از یوآن عکس گرفت.

در پایان آن دیدار، ژاکموس از همسر آینده‌اش دعوت کرد که با هم بیشتر آشنا شوند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

محل مراسم ازدواج و مهمان‌ها

ژاکموس زادگاه خود را در جنوب فرانسه برای این مناسبت خاص برگزیده بود. پس از مراسم عقد در تالار شهر، جشن در مکان دیگری ادامه یافت. در این جشن صمیمانه چهره‌های برجسته‌ای نیز حضور داشتند؛ دوا لیپا، امینه معادی و فری لوپس، تینا کونامی و ویکتور سانتیاگو، سارا لیساندر، لویی ساواری، و چهره‌هایی دیگر از دنیای مد، در کنار اعضای خانواده ژاکموس و ماستری، پیوند این دو را جشن گرفتند.

بیشتر از مُد و زیبایی