شارلیز ترون می‌گوید ایفای نقش میگن کلی سخت‌تر از بازی در نقش قاتلی زنجیره‌ای بود

بمب‌شل در تاریخ ۲۰ دسامبر در آمریکا به روی پرده سینماها خواهد رفت

LOS ANGELES, CALIFORNIA - OCTOBER 14: Charlize Theron  AFP

شارلیز ترون می‌گوید، بازی در نقش میگن کلی در فیلم «بمب‌شل» (Bombshell) سخت‌تر از ایفای نقش قاتلی زنجیره‌ای در یکی از فیلم‌های قبلی او بوده است. [معنای لغوی Bombshell به فارسی ترکش‌های بمب است اما معنای کنایه‌ای آن در زبان انگلیسی اشاره به «بانویی جذاب»، و نیز در چهارچوبی دیگر، «خبری بسیار مهم»دارد. عنوان فیلم از ایهام این کلمه به بهترین نحو بهره جسته است.]

این بازیگر در فیلم جدید در نقش مجری شبکه فاکس نیوز ظاهر می‌شود که (روایت آن) بر اساس داستان واقعی ادعاهای کارمندان آن شبکه مبنی بر آزار جنسی توسط راجر ایلز، رئیس سابق فاکس‌ نیوز، ساخته شده است.

شارلیز ترون پیش از این در فیلم «هیولا» (Monster) در سال ۲۰۰۴ نقش قاتلی زنجیره‌ای به نام آیلین وورنوس را ایفا کرد و برای بازی خود برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد.

در نمایش اخیر بمب‌شل در شهر نیویورک، از او درباره هر دوی این نقش‌ها پرسیده شد، و او توضیح داد به نظرش بازی در نقش میگن کلی، سخت‌تر بوده است.

به گزارش مجله «پیپل» (People)، خانم ترون با اشاره به شهرت آن مجری تلویزیون گفت: «این نقش سخت‌تر بود. او به‌شدت شناخته‌شده است.»

او افزود: «من هرگز نقش شخصی تا این حد مشهور را بازی نکرده‌ام. نقش‌هایی از آدم‌هایی واقعی داشته‌ام که کسی آن‌ها را نمی‌شناخت و به‌همین خاطر فشار کمتری روی من بود.»

ایفای نقش میگن کلی توسط شارلیز ترون در فیلم بمب‌شل، تا کنون نیز ستایش‌های فراوانی در پی داشته است و بعضی حتی آن را شایسته اسکار دانسته‌اند.

نیکول کیدمن و مارگوت رابی دیگر بازیگران این فیلم هستند که به ترتیب نقش گرچن کارلسون، ستاره سابق فاکس نیوز و کایلا پوسپیسیل، کارمند تازه‌کار این شبکه را ایفا می‌کنند.

بمب‌شل در تاریخ ۲۰ دسامبر در ایالات متحده و ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ در بریتانیا به روی پرده سینماها خواهد رفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از فیلم