خشم کیم کارداشیان از شوخی بی‌جای کانیه وست

کیم کارداشیان از شوخی خصمانه کانیه وست با پیت دیویدسون، دوست‌پسر سابق کیم، ناراحت است

کیم کارداشیان،‌ چهره ۴۱ ساله رسانه‌ای، اخیرا به رابطه خود با پیت دیویدسون، بازیگر ۲۸ ساله، پایان داد- Jamie McCarthy/Getty Images/AFP

دعواهای یکی از مشهورترین زوج‌های جهان، حتی مدت‌ها پس از جدایی‌شان، همچنان ادامه دارد. 

کیم کارداشیان،‌ چهره ۴۱ ساله رسانه‌ای، اخیرا به رابطه خود با پیت دیویدسون، بازیگر ۲۸ ساله، پایان داد. کانیه وست، همسر سابق کارداشیان، در واکنش به این خبر به شوخی اعلامیه مرگی برای آقای دیویدسون منتشر کرده بود که ظاهرا موجب خشم شده است. 

این در حالی است که در پی انتشار خبر پایان رابطه پیت و کیم، احتمال بازگشت او به رابطه با همسر سومش، کانیه وست، مطرح شده بود. اما روزنامه «دیلی میل» بریتانیا به نقل از منبعی گفت: «کیم چنین چیزی را تحمل نخواهد کرد. او از کانیه خواسته است که این یادداشت را حذف کند، اما او توجه نکرده است.»

آقای وست در صفحه اینستاگرام خود تصویری قلابی از صفحه اول روزنامه «نیویورک تایمز» منتشر کرده بود که خبر از مرگ «اسکیت دیویدسون در سن ۲۸ سالگی» می‌داد («اسکیت» نامی است که وست به شوخی برای این بازیگر به کار می‌برد.)

منبع فوق‌الذکر به این روزنامه بریتانیایی گفت: «کیم جانانه از پیت دفاع کرده است. او به دلیل شیوه برخورد کانیه با کسانی که کیم به آن‌ها عشق می‌ورزد و احترام قایل است، هرگز حاضر نیست پیش او بازگردد. کیم خیلی سخت کوشیده است به دلیل سرپرستی مشترک فرزندان، رابطه خوبی با کانیه داشته باشد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کیم و کانیه با هم چهار فرزند به نام‌های نورت، سینت، شیکاگو، و سی‌لم دارند.

آقای وست ظاهرا نمی‌خواست از کیم طلاق رسمی بگیرد و مدت‌ها است که به رابطه همسر سابقش با دیویدسون، دوست‌پسر جدید (و اینک «سابق») او، واکنش نشان می‌دهد. 

در ماه فوریه که کارداشیان و دیویدسون روز ولنتاین را با هم گذراندند، وست در اینستاگرام نوشت: «من مشکلی با کیم ندارم، من به خانواده‌ام عشق می‌ورزم، دست از این حرف‌ها بردارید، من حاضر نیستم از خانواده‌ام بگذرم.» او پس از مدتی این یادداشت را پاک کرد. 

دیویدسون در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری در استرالیا است و هنوز نظری راجع به یادداشت اخیر کانیه نداده است. خبر جدایی او از کارداشیان در روزهای گذشته منتشر شد.

بیشتر از زندگی