دوقلوهای جدید ایلان ماسک

این دومین بار است که خبرهای مربوط به زندگی خصوصی ماسک از لابه‌لای اوراق حقوقی دادگاه‌ به بیرون درز می‌کند

ماسک و زیلیس دادخواستی برای تغییر نام دوقلوها به دادگاه ارائه کرده‌اند-SUZANNE CORDEIRO / AFP

تعداد فرزندان ایلان ماسک از آنچه تاکنون در رسانه‌ها اعلام‌ شده، بیشتر است. بر اساس اخباری که نشریه اینسایدر منتشر کرد، تعداد فرزندان مردی که رویای زندگی انسان‌ها در مریخ را در سر می‌پروراند، ممکن است به‌زودی دورقمی شود.

این دومین بار در یک ماه گذشته است که خبرهای مربوط به زندگی خصوصی ثروتمندترین مرد دنیا از لابه‌لای اوراق حقوقی دادگاه‌های ایالات متحده به بیرون درز می‌کند.

بنا بر گزارش‌  نشریه اینسایدر، ایلان ماسک اواخر سال ۲۰۲۱ خیلی بی‌سروصدا به دنیا آمدن دوقلوهایش از شیوون زیلیس، یکی از مدیران ارشد خود، را جشن گرفته است. طبق اسناد دادگاهی که رسانه‌ها منتشر کرده‌اند، مالک شرکت تسلا در نوامبر ۲۰۲۱ از زیلیس که از مدیران نورولینک است، صاحب دو فرزند شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ماسک ۵۱ ساله و زیلیس ۳۶ ساله دادخواستی برای تغییر نام دوقلوها به دادگاه ارائه کرده‌اند تا آن‌ها «نام‌خانوادگی پدرشان را داشته باشند و نام‌خانوادگی مادرشان نیز بخشی از نام میانی آن‌ها باشد».

یک قاضی در آستین، تگزاس این دادخواست را ماه مه تایید کرد اما نام این کودکان تاکنون فاش نشده است.

این دوقلوها تنها چند هفته قبل از اینکه ماسک و گریمز در دسامبر ۲۰۲۱ از طریق رحم جایگزین صاحب دومین فرزند خود شوند به دنیا آمدند. ماسک پس از ازدواج با تالوله رایلی، ستاره «وست ورلد» و رابطه کوتاهی با امبر هرد، در ماه می ۲۰۱۸ با گریمز، خواننده، آشنا شده بود.

ماسک از همسران و شرکای زندگی سابق خود پنج فرزند دیگر هم دارد.

پس از ازدواج در ژانویه ۲۰۰۰، ماسک و نویسنده کانادایی، جاستین ویلسون، در سال ۲۰۰۲ صاحب فرزندی به نام نوادا الکساندر شدند. نوادا در ۱۰ هفتگی بر اثر سندرم مرگ ناگهانی نوزاد یا SIDS درگذشت.

بیشتر از زندگی