یارا شهیدی از دانشگاه هاروارد فارغ‌التحصیل شد

شهیدی چهره منتخب کارزارهای تبلیغاتی خانه‌های مد و جواهر سطح اول جهان است

شهیدی در زیر ردای سنتی و رسمی فارغ‌التحصیلی دانشگاه هاروارد، یک کت‌ودامن دیور به رنگ قرمز به تن داشت-instagram/yarashahidi

یارا شهیدی بازیگر و مدل ایرانی آمریکایی روز جمعه از دانشگاه هاروارد فارغ‌التحصیل شد و درباره این موفقیت در اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد.

این هنرپیشه ۲۲ ساله در حساب اینستاگرام خود دو عکس از خود در ردای فارغ‌التحصیلی منتشر کرد و این خبر را با علاقه‌مندان و دنبال کنندگان خود در میان گذاشت.

به گزارش نشریه ووگ، شهیدی در زیر ردای سنتی و رسمی فارغ‌التحصیلی دانشگاه هاروارد، یک کت‌ودامن دیور به رنگ قرمز به تن داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شهیدی در سال ۲۰۱۷ به عنوان دانشجوی سال اول در هاروارد در همان کلاسی که مالیا اوباما بود شروع به تحصیل کرد. دختر بزرگ رئیس‌جمهور سابق ایالات‌متحده در سال ۲۰۲۱ فارغ‌التحصیل شد، درحالی‌که شهیدی یک سال در میان تحصیلاتش وقفه انداخت که باعث شد یک سال دیرتر درسش را تمام کند.

شهیدی به عنوان یک دانشجوی کارشناسی در این دانشگاه بسیار معتبر، مسیرهای تحقیقاتی دوگانه را در هر دو رشته مطالعات اجتماعی و مطالعات آفریقایی-آمریکایی طی کرد.

تمرکز تحصیلات او «اندیشه سیاسی سیاه‌پوستان تحت یک چشم‌انداز نواستعماری» بود که در بهار امسال تکمیل شد و یارا دستاوردهای خود را با پایان‌نامه‌ای ۱۳۶ صفحه‌ای به دانشگاه تحویل داد.

پست اینستاگرام او تا کنون تعداد بسیار زیادی پیام‌های تبریک از ستاره‌های سرگرمی و فعالان اجتماعی دریافت کرده که در میان آن‌ها نام‌های مطرح بی‌شماری در زمینه‌های سرگرمی، رسانه، موسیقی و موارد دیگر به چشم می‌خورد.

شهیدی در نقش «زویی»، بزرگ‌ترین فرزند خانواده جانسون، در سریال «سیاه طور» (Black-ish) شبکه ABC شروع به کار کرد.

یارا سایه شهیدی در مینیاپولیس، مینه سوتا ایالات متحده به دنیا آمد. مادر او، کری سالتر، از نژاد آفریقایی-آمریکایی و پدرش افشین ایرانی است.

او یکی از پانزده زنی بود که توسط مگان، دوشس ساسکس، سردبیر مهمان، بر روی جلد شماره سپتامبر ۲۰۱۹ مجله ووگ بریتانیا ظاهر شد.

فعالیت‌های اجتماعی شهیدی موردتوجه بانوی اول سابق، میشل اوباما، قرار گرفت و او توصیه‌نامه‌ای به دانشگاه هاروارد نوشت. او همچنین از طرف ووگ نوجوان، این فرصت را داشت تا در سال ۲۰۱۷ با هیلاری کلینتون مصاحبه کند.

شهیدی چهره منتخب کارزارهای تبلیغاتی خانه‌های مد و جواهر سطح اول بوده است. در سال ۲۰۲۱، او به کمپین «دیور در کنار زنان است» پیوست.

بیشتر از زندگی