صداپیشگی گلشیفته فراهانی و یارا شهیدی در پویانمایی تازه نتفلیکس

این نخستین همکاری گلشیفته فراهانی با شبکه نتفلیکس با عنوان صداپیشه است

یارا شهیدی، بازیگر و مدل ایرانی-آمریکایی،‌ و گلشیفته فراهانی- بازیگر ایرانی- Indypersian

«اژدهای پدرم»، نام پویانمایی جدیدی است بر اساس رمانی به همین نام و به نویسندگی روث گانت در سال ۱۹۴۸ که به‌زودی در شبکه نتفلیکس قرار می‌گیرد.

بر اساس اعلام سایت نتفلیکس، داستان این پویانمایی- به کارگردانی نورا توومی، کارگردان، انیماتور و فیلمنامه‌نویس ایرلندی- که مخاطبانی از تمام رده‌های سنی را جذب خواهد کرد، درباره زندگی پسری به‌نام المر است که نهایت تلاش خودش را برای پیدا کردن «جزیره وحشی» می‌کند تا بتواند یک اژدها را نجات دهد.

داستان با درس‌های زیادی همراه است و اهمیت از یاد نبردن دنیای کودکانه و حفظ شجاعت در هر شرایطی را به بیننده گوشزد می‌کند. اگر داستان جذاب آن برای مخاطبان کافی نباشد، نتفلیکس به همه پیشنهاد می‌کند که نومید نشوند و نگاهی به فهرست بازیگران تاییدشده برای این پویانمایی بیندازند:

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گلشیفته فراهانی- بازیگر ایرانی فیلم «دختران آفتاب» به کارگردانی اوا هوسون و «پترسون» به کارگردانی جیم جارموش، گیتن ماتارازو- بازیگر فیلم «چیزهای عجیب»، جیکوب ترمبلی، دایان ویست- بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار، جودی گریر، آلن کامینگ- بازیگر اسکاتلندی تئاتر و سینما و لیتون میستر- بازیگر آمریکایی فیلم ترسناک «آخرهفته در جایی دور».

بعد از همکاری با بهترین کارگردانان و بازیگران هالیوود و جهان در زمینه بازیگری و پشت سر گذاشتن تجربه‌های متفاوت در عرصه‌های مختلف هنری مانند خوانندگی و نوازندگی، این نخستین همکاری گلشیفته فراهانی، بازیگر ۳۸ ساله ساکن فرانسه و عضو آکادمی علوم و هنرهای سینما با شبکه خانگی نتفلیکس برای صداپیشگی در یک پویانمایی است.

از دیگر بازیگران و صداپیشگان نامدار این پویانمایی می‌توان به یارا شهیدی، بازیگر و مدل ایرانی-آمریکایی اشاره کرد.

بیشتر از زندگی