شاهدخت شارلین موناکو دخترش را به جشن مد برد

«عاشق همه لحظه‌هایی بودم که شاهدختم را برای اولین رویداد رسمی‌اش آماده می‌کردم»

شاهدخت شارلین در حال سپری کردن لحظات ویژه مادر و دختری است - Instagram/hshprincesscharlene

شاهدخت شارلین موناکو پس از مدت‌ها تصویری صمیمی از خود به همراه دختر گابریلا را قبل از شرکت در یک مراسم مد منتشر کرد.

شاهدخت شارلین که در چند سال اخیر بیشتر در تصاویر رسمی دیده شده است، در توضیح این عکس نوشت: «من عاشق هر لحظه‌ای بودم که شاهدختم را برای اولین رویداد رسمی‌اش آماده می‌کردم. ما منتظر یک شب عالی در جوایز مد هستیم.»

به نظر می‌رسد پس از گذراندن ماه‌های سخت بیماری و دوری، شاهدخت شارلین در حال سپری کردن لحظات ویژه مادر و دختری است!

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شاهدخت شارلین اخیرا در مصاحبه‌ای گفت سلامتش پس از یک بیماری مرموز همچنان شکننده است.

بیماری همسر آلبرت، شاهزاده موناکو، عفونت گوش، بینی و گلو اعلام شد.

مشکلاتی که منجر به انجام چندین عمل جراحی در زادگاهش آفریقای جنوبی شد، جایی که شناگر سابق المپیک به مدت ده ماه در آنجا ماند و در مارس امسال به موناکو بازگشت.

شاهدخت شارلین به روزنامه موناکو ماتین گفت: «وضعیت سلامتی من هنوز شکننده است و نمی‌خواهم خیلی سریع جلو بروم. درمان طولانی، دشوار و بسیار دردناک بوده است.»

روز سه‌شنبه، ۲۳ مه، شاهدخت شارلین موناکو عکسی صمیمانه از دخترش شاهزاده خانم گابریلا، درحالی‌که هر دو برای یک رویداد مجلل در هفته مد مونت‌کارلو آماده می‌شدند به اشتراک گذاشت. این رویداد یکی از معدود مناسبت‌هایی است که این دو به همراه هم در آن حاضر می‌شوند.

درحالی‌که گابریلا در کنار پدر و مادرش، شاهزاده آلبرت و شاهدخت شارلین، در مراسم متعددی شرکت کرده، رویداد روز دوشنبه نخستین باری بود که گابریلا در رویداد هفته مد مونت‌کارلو در کنار مادرش شرکت می‌کرد.

در ماه مارس شارلین پس از یک اقامت چهار ماهه در یک درمانگاه در سوئیس که در آنجا به دلیل «خستگی شدید» تحت درمان قرار گرفت، به موناکو بازگشت.

بیشتر از زندگی