جی‌جی حدید و جشن تولد ۲۷ سالگی

این سوپرمدل فلسطینی-هلندی با پوشش شیک و بی‌نظیر در شب تولدش، همه را شگفت‌زده کرد

جی‌جی حدید با کت‌وشلواری با طراحی دیون‌لی، طراح استرالیایی، به باشگاه خصوصی زیروباند در نیویورک وارد شد- Instagram/patrickta

جی‌جی حدید با لباس، آرایش و ظاهر باشکوهش در جشن تولد ۲۷ سالگی خود که روز ۲۳ آوریل بود، به همه ثابت کرد که شغل مناسبی را در زندگی انتخاب کرده است. او در صنعت مدل، مهارت بی‌نظیری دارد و سلیقه‌‌اش در انتخاب سبک پوشش‌ فوق‌العاده است.

این سوپرمدل فلسطینی-هلندی ساکن آمریکا با پوششی پرزرق‌وبرق و سراپا سفید با طراحی دیون‌لی، طراح استرالیایی که به‌ خاطر ترکیب پارچه‌های صنعتی با سنتی مشهور است، به باشگاه خصوصی زیروباند در نیویورک -جایی که جشن تولد ۲۷ سالگی‌اش را تدارک دیده بود-  وارد شد. او کتی توری با سرشانه‌هایی برجسته پوشیده بود که بلندی پشت آن تا زمین می‌رسید. او زیر این کت، کرستی سفید و هماهنگ با کت به تن داشت و شلوار پاچه‌گشادش با پارچه توری یکسان، به سبک شلوارهای دهه ۷۰ بود.

جی‌جی که نام او در سال ۲۰۱۴ در فهرست بهترین مدل‌ها از نگاه وب‌سایت مدل‌دات‌کام قرار گرفت، هماهنگ با لباس‌های باشکوهش، کفش‌های پاشنه‌بلند عاجی به‌ پا کرده و گردنبند چند لایه مروارید انداخته بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

حدید از دوست‌پسر سابق خود، زین مالک، خواننده پاکستانی-بریتانیایی-  فرزندی به‌ نام خای دارد. او مدتی پس از تولد فرزندش، از مالک جدا شد. جدایی این زوج که شش سال با یکدیگر رابطه داشتند، به درگیری زین ۲۹ ساله با مادر جی‌جی مرتبط بود.

این سوپرمدل پرطرفدار که فقط حسابش در اینستاگرام بیش از ۷۰ میلیون دنبال‌کننده دارد، تولدش در شنبه‌شب را به همراه خواهرش بلا و برادرش انور، که آن‌ها هم هر دو مدل‌اند و نیز تعدادی از دوستان بازیگر و مدلش از جمله بلیک لایولی، بازیگر مشهور ۳۴ ساله آمریکایی، امیلی راتایکوفسکی، بازیگر و مدل یهودی-آمریکایی ۳۰ ساله، و هلنا کریستنسن، مدل و عکاس دانمارکی ۵۳ ساله، جشن گرفت.

محمد حدید، پدر جی‌جی حدید، با به اشتراک گذاشتن عکسی از دوران کودکی دخترش در اینستاگرام، تولد او را تبریک گفت.

بلا حدید، خواهر کوچک‌تر جی‌جی، که خود یکی از سوپرمدل‌های نشان‌های تجاری مشهور دنیا است، در حساب شخصی‌اش در اینستاگرام، با به اشتراک گذاشتن آلبوم عکس‌های دونفره‌اش با جی‌جی، تولد خواهرش را تبریک گفت و از او به‌خاطر به‌ دنیا آمدنش تشکر کرد: «زادروز خواهر بزرگ‌ترم، جی‌جی، مبارک. ازت ممنونم که متولد شدی تا من هم بتوانم به دنیا بیایم. خیلی لطف کردی (قلب). ازت ممنونم به‌ خاطر اینکه بهترین خواهر، مادر، دختر و انسانی و هر روز چیز تازه‌ای به‌ من یاد می‌دهی. گاهی من صرفا لبخند می‌زنم و حس می‌کنم که چقدر خوش‌شانسم از اینکه خواهر کوچولوی توام ... دوستت دارم.»

بیشتر از زندگی