خنثی شدن طرح ترور قاسم سلیمانی به روایت حسین طائب

ادامه پروژه قهرمان‌سازی از فرمانده سپاه قدس

تسنیم

همزمانی پخش مصاحبه وب‌سایت دفتر رهبر جمهوری اسلامی با قاسم سلیمانی و سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای در تشویق سپاه به عرض اندام هرچه بیشتر در امور داخلی و خارجی جمهوری اسلامی، چشم‌اندازی از آینده نه چندان دور را برای ایران به تصویر می‌کشد که در آن نظامیان در راس امور قرار گرفته‌اند.

سپاهی که با آیت‌الله خامنه‌ای قد کشید، حالا به اذن او آخرین قله‌های باقی‌مانده در کشور را نیز فتح می‌کند و قرار نیست به محدوده جغرافیایی ایران اکتفا کند.

تصویر سورئالی که قاسم سلیمانی از بازگشت به صدر اسلام و نابودی دشمنان در مصاحبه اخیر ارایه داد، ایده‌‌آل آیت‌الله خامنه‌ای است، حتی اگر از نگاه برخی خاطرات و آرزوهای او از واقعیت فاصله داشته باشد.

رهبر جمهوری اسلامی در سخنرانی روز چهارشنبه خود درهای مذاکره را می‌بندد، ماجراجویی‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی را تشویق می‌کند و با تاکید بر برداشتن گام چهارم در مسیر کاهش تعهدات هسته‌ای،‌ برای غرب پیام می‌فرستد که فعلا قصد نرمش قهرمانانه ندارد.
 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در مقابل بسته شدن درهای مذاکره در این سخنرانی،‌ وب‌سایت دفتر رهبر جمهوری اسلامی درها را به روی قاسم سلیمانی می‌گشاید و از او ابر قهرمانی می‌سازد که شکست ناپذیر است و بر خلاف غرب غیر قابل اعتماد که وعده‌های پوچ می‌دهد،‌ به وعده‌های اش عمل می‌کند.

در ادامه این قهرمان‌سازی، امروز حسین طائب، رئیس سازمان اطلاعات سپاه به میدان آمد و به ادعای تسنیم از طرح شومی پرده برداشت که قرار بود در جریان آن سرویس‌های امنیتی عربی-اسرائیلی حاج قاسم را در کرمان ترور کنند.

طائب در تشریح این طرح می‌گوید:«در این طراحی قرار بود تیم تروریستی وابسته و اجیر شده با ورود به کشور در ایام فاطمیه ، محلی در جوار  حسینیه مرحوم پدر سردار سلیمانی را خریداری کرده و با استقرار در آن 350 تا 500 کیلو مواد منفجره را تهیه و از طریق ایجاد کانال در زیر حسینیه قرار دهند تا زمانی که این سردار عزیز به رسم همه ساله در ایام تاسوعا و عاشورا در این حسینیه و در جمع عزاداران حسینی  حضور می‌یابند، آن را منفجر کنند».

او در ادامه ادعا می‌کند که این گروه سه نفره به رغم برنامه‌ریزی چندساله در تور اطلاعات سپاه گرفتار می‌شود.

بیشتر از