ملکه الیزابت ۹۶ ساله شد

ملکه روز تولد خود را بی‌سروصدا و به‌صورت خصوصی سپری خواهد کرد

ملکه تولد خود را بی‌سروصدا و در آرامش ملک ساندرینگهام خواهد گذراند؛ مکانی که همسر فقیدش شاهزاده فیلیپ آن را دوست داشت.

به افتخار سالروز تولد ملکه الیزابت در روز پنجشنبه،۲۱ مارس، یک پرتره جدید از او منتشر شد.

 این عکس باشکوه که ماه گذشته در محوطه قلعه ویندزور گرفته شده، ملکه را به تصویر کشیده که با غرور بین دو اسب زیبای خود، بایبک کتی و بایبک نایتینگل ایستاده است. ملکه کتی بلند و شنل‌دار به رنگ سبز تیره بر تن دارد و مقابل درخت پر گل ماگنولیا افسار دو اسب مورد علاقه‌اش را در دست گرفته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 ملکه الیزابت تولد ۹۶ سالگی خود را در مکانی مملو از خاطرات همسر فقیدش شاهزاده فیلیپ که آوریل گذشته در سن ۹۹ سالگی درگذشت، جشن خواهد گرفت.

 کاخ باکینگهام تایید کرد که ملکه روز چهارشنبه از قلعه ویندزور به ملک خود در ساندرینگام در نورفولک، در حدود ۱۷۷ کیلومتری شمال لندن سفر کرد.

 دربار بریتانیا همچنین تایید کرده است که ملکه روز تولد خود را بی‌سروصدا و به‌صورت خصوصی سپری خواهد کرد.

 انتخاب اسب‌ها برای عکس تولد، تاکید دوباره بر علاقه ملکه بریتانیا به این حیوانات است. ملکه الیزابت در طول زندگی خود همیشه به اسب‌ها علاقه داشته و اولین اسب خود (یک اسب پونی شتلند) را زمانی که تنها ۴ سال داشت هدیه گرفت. او همچنین در مسابقات اسب‌دوانی همواره بسیار پرشور حضور یافته و با اشتیاق اسب‌هایش را تشویق می‌کند.

بااین‌حال گزارش شده است که او از اوایل سپتامبر سوار اسب نشده است. یک منبع آگاه در ماه اکتبر به نشریه سان گفت: «او کمی ناراحت بود. او عاشق سوارکاری است و سواری بخشی از عادات روزانه او در بیشتر عمرش بوده است. او بسیار ناراحت است که از ابتدای سپتامبر نتوانسته سواری کند.«

عشق ملکه به اسب‌سواری به نسل‌های بعدی خانواده سلطنتی نیز منتقل شده است. دختر ملکه، شاهدخت آن، هنگامی‌که در مسابقات سه روزه سوارکاری در بازی‌های ۱۹۷۶ در مونترال شرکت کرد، تبدیل به اولین عضو خانواده سلطنتی بریتانیا شد که در المپیک حضور یافته است. به دنبال او، دخترش زارا تیندال، در المپیک ۲۰۱۲ شرکت کرد و به‌عنوان عضوی از تیم بریتانیای کبیر مدال نقره گرفت.

بیشتر از زندگی