سلامت روانی زن ایرانی انتقام‌گیرنده قاسم سلیمانی بررسی می‌شود

نیکا نیکوبین به اتهام چاقو زدن به یک مرد آمریکایی با تعیین وثیقه ۶۰ هزار دلاری در زندان است

نیکا نیکوبین متهم است مردی را از طریق سایت دوست‌یابی «پلنتی آو فیش» به بستر کشانده و بعد با چاقو به او حمله کرده است - دیلی‌فوتبال

سلامت روانی نیکا نیکوبین، زن ۲۱ ساله ایرانی که در اقدامی جنجالی و به گفته خود برای انتقام مرگ قاسم سلیمانی، به یک مرد آمریکایی چاقو زد، ارزیابی و بررسی خواهد شد.

به گزارش آسوشیتدپرس، دادگاه رسیدگی‌کننده به این پرونده چاقوکشی اعلام کرد که پیش از رسیدگی به اتهام‌های نیکا نیکوبین، لازم است نظریه کارشناسی درباره سلامت روانی او در دست باشد.

پلیس ناحیه هندرسون این زن ایرانی را به اتهام اقدام به قتل در روز شنبه، ۲۱ اسفند، بازداشت کرد. او متهم است مردی را از طریق سایت دوست‌یابی «پلنتی آو فیش» به بستر کشانده و بعد با چاقو به او حمله کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بنا بر اعلام پلیس، نیکوبین و مردی که با او قرار گذاشت -نام او ذکر نشده است-، روز پنجم مارس در هتل سانست استیشن لاس‌وگاس اتاقی اجاره کردند. آنجا بود که این زن ۲۱ ساله چراغ‌ها را خاموش کرد و آن دو همبستر شدند؛ سپس نیکوبین پیشنهاد کرد که به مرد چشم‌بند بزند و بعد از این کار، سراغ کیفش رفت، کاردی بیرون کشید و دو بار به گردن مرد ضربه زد.

به گفته پلیس، این مرد موفق شد نیکوبین را از خود دور کند و به اورژانس زنگ بزند. زن هم از اتاق بیرون دوید و به یکی از کارمندان هتل گفت که مردی را چاقو زده است. او بعدا به پلیس گفت که «خواهان انتقام» بوده، ولی قصد نداشته مرد را بکشد و می‌خواسته است انتقام کشته شدن قاسم سلیمانی به دست نیروهای آمریکایی در سال ۲۰۲۰ را بگیرد.

برای نیکا نیکوبین وثیقه‌ای ۶۰ هزار دلاری تعیین شده و او اکنون در زندانی در لاس وگاس است. جلسه دادگاه در هندرسون هم که قرار بود روز پنجشنبه، ۲۴ مارس، برای رسیدگی به جرائم او تشکیل شود، لغو شد تا او از نظر روانی معاینه شود.

نیکا نیکوبین قرار است روز ۱۵ آوریل در برابر یک قاضی در ایالت نوادا حاضر شود و اعلام کند که آیا اتهام‌های وارد شده علیه خود را می‌پذیرد یا خیر.