گردنبند کیت میدلتون چه پیامی برای مردم اوکراین داشت

دومین بار است که دوشس همبستگی خود را با مردم اوکراین ابراز می‌کند

دوشس کمبریج  در مراسم روز کشورهای مشترک‌المنافع پیام حمایت خود از اوکراین را با جواهرات انتخابی‌اش نشان داد.

دوشس کمبریج این هفته در مراسم بزرگداشت روز مشترک‌المنافع در کلیسای وست مینستر شرکت کرد. به این مناسبت، عروس خانواده سلطنتی یک کت آبی با دکمه‌های سایز بزرگ و یقه مخملی پوشیده بود پوشش او با یک کلاه آبی همرنگ کامل می‌شد.

دوشس برای یادآوری دیدار خود با مقامات اوکراین، گوشواره‌های یاقوت کبود و الماس، همچنین یک گردنبند را که قبلاً در هنگام ملاقات با رئیس‌جمهوری اوکراین ولودیمیر زلنسکی و همسرش اولنا در کاخ باکینگهام در سال ۲۰۲۰ استفاده کرده بود، آویخت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گمان می‌رود که گوشواره و گردنبند همسان از مجموعه جواهرات شاهدخت دیانا فقید آمده باشد.

ابراز همبستگی دوشس با اوکراین در روز گرامیداشت کشورهای مشترک‌المنافع پس‌ازآن صورت گرفت که او و همسرش شاهزاده ویلیام حمایت خود را از کشور در گرماگرم حمله روسیه در ماه گذشته ابراز کردند.

دوک و دوشس کمبریج در حساب‌رسمی توییتر خود در ۲۶ فوریه نوشتند: «در اکتبر ۲۰۲۰ ما این افتخار را داشتیم که با رئیس جمهوری زلنسکی و بانوی اول ملاقات کنیم تا از امید و خوش‌بینی آن‌ها به آینده اوکراین مطلع شویم. امروز ما در کنار رئیس‌جمهور و همه مردم اوکراین که شجاعانه برای این آینده می‌جنگند ایستاده‌ایم.»

اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا به‌جز مواردی که به فعالیت‌های خیریه و انسان دوستانه مربوط می‌شود اجازه ندارند تا درباره مسائل سیاسی داخلی و خارجی موضع‌گیری کنند.

بیشتر از زندگی