دیدار اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا و دانمارک از خانه امن زنان

شاهدخت مری و دوشس کمبریج سابقه مشابهی در کار به نفع سلامت خانواده‌ دارند

میدلتون یک دیدار رسمی با ملکه مارگرت دانمارک و همسر ولیعهد شاهدخت مری داشت-twitter/UKinDenmark

دوشس کمبریج برای توسعه «بنیاد کودکی» به دانمارک سفر کرده بود به همراه شاهدخت مری از یک مرکز مراقبتی زنان آزار دیده بازدید کرد.

دوشس کمبریج که برای یک دیدار دوروزه و معرفی «بنیاد کودکی» به دانمارک سفر کرده بود روز گذشته،۲۳ فوریه، در دومین و آخرین روز سفر خود با اعضای خانواده سلطنتی این کشور دیدار کرد.

میدلتون یک دیدار رسمی با ملکه مارگرت دانمارک و همسر ولیعهد شاهدخت مری داشت و سپس همراه با همسر ولیعهد برای بازدید به یک پناهگاه زنان آسیب دیده رفت.

طبق قوانین دانمارک، همه شهرداری‌ها باید برای زنان و کودکانی که از خشونت خانگی رنج می‌برند سرپناه موقت فراهم کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

روان‌درمانگر پناهگاه در گفتگو با میدلتون درباره برنامه‌ها و اقامت زنان در این مرکز توضیح داد و درباره وضعیت کودکانی که در خانواده‌های آسیب‌دیده رشد می‌کنند صحبت کرد.

میدلتون که خود فعالیت‌های گسترده‌ای در بخش سلامت روان کودکان دارد کفت: «بچه‌ها متوجه (همه‌چیز) می‌شوند. هرچه بزرگ‌تر باشند، بیشتر می‌توانند احساس خود را بیان کنند و توضیح دهند. 

شاهدخت مری هم اضافه کرد که ما باید درک بهتری از پیچیدگی آزار خانگی داشته باشیم و گفت: «ما فقط می‌خواهیم به آزاردیده‌ها بگوییم خانه را ترک کن، اما درواقع این مسئله بسیار پیچیده‌تر است.»

دانمارک یکی از پیشروترین کشورهای جهان در بخش آموزش کودکان است و میدلتون در آنجا با محققان پروژه بهداشت روانی نوزادان کپنهاگ (CIMHP) و اعضای «آزمایشگاه بازی بنیاد لگو» هم ملاقات کرد.

شاهدخت مری و دوشس کمبریج سابقه مشابهی در کار به نفع سلامت خانواده‌ دارند. در سال ۲۰۰۷، همسر ولیعهد دانمارک بنیاد خود را برای بهبود زندگی زنان و کودکان آسیب‌پذیر تأسیس کرد. در همین حال، دوشس کمبریج در ژوئن سال گذشته، مرکز بنیاد سلطنتی برای دوران کودکی را راه‌اندازی کرد که برای افزایش آگاهی از تأثیر پایدار تجربیات مثبت دوران کودکی بر افراد در زندگی آینده کار می‌کند.

بیشتر از زندگی