معشوقه مدیر مستعفی سی‌ان‌ان هم استعفا کرد

آلیسون گالست مدیر ارشد بازاریابی شبکه سی‌ان‌ان بود و با رضایت خود با جف زاکر رابطه داشت

زاکر به‌دلیل اعلام نکردن این رابطه، اوایل ماه جاری از سمت ریاست این شبکه خبری استعفا کرد‌ـ توییتر nypost@

آلیسون گالست، مدیرعامل سی‌ان‌ان، پس از آنکه تحقیق در مورد جف زاکر، رئیس سابق این شبکه، و کریس کومو، مجری تلویزیونی، نشان داد همگی آنان از سیاست‌های شبکه تخطی کرده‌اند، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

خانم گالست، که مدیر ارشد بازاریابی شبکه سی‌ان‌ان بود، با رضایت خود با آقای زاکر رابطه داشت. زاکر به‌دلیل اعلام نکردن این رابطه، اوایل ماه جاری از سمت ریاست این شبکه خبری استعفا کرد.

جیسون کیلار، مدیرعامل تایم‌ وارنر، روز سه‌شنبه در یادداشتی به کارکنان اعلام کرد: «امروز، آلیسون گالست در پی اعلام نتیجه تحقیق شبکه سی‌ان‌ان در مورد مسائل مرتبط با کریس کومو واندرو کومو، فرماندار سابق، از سمت خود کناره‌گیری کرد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«بر اساس مصاحبه‌هایی با بیش از ۴۰ نفر و بررسی بیش از ۱۰۰ هزار پیامک و ایمیل، نتایج این تحقیق نشان‌دهنده تخطی جف زاکر، آلیسون گالست و کریس کومو از سیاست‌های این شرکت از جمله از ضوابط و رویه‌های خبری سی‌ان‌ان است.»

«ما در سی‌ان‌ان بالاترین ضوابط صداقت خبرنگاری را داریم و همه در رعایت این مقررات برابرند. با توجه به اطلاعاتی که نتایج این تحقیق به من داد، به‌شدت معتقدم اقدام‌های درستی انجام دادیم و تصمیم‌های درستی گرفته شد.»

هنگامی که زاکر استعفا کرد، گالست این رابطه را علنی تایید کرد.

او همان زمان با انتشار بیانیه‌ای، اعلام کرد: «من و جف ۲۰ سال دوست صمیمی و همکار بودیم. به‌تازگی و در دوران کرونا، رابطه‌ ما تغییر کرد. متاسفم که در زمان درست این موضوع را فاش نکردیم.»

او هنگام ترک این شرکت، از وارنر مدیا، مالک شبکه، به‌شدت انتقاد کرد.

او گفت: «بیانیه امشب وارنرمدیا در پی عملکرد فاجعه‌بار آن‌ها در دو هفته گذشته، تلاشی برای انتقام‌گیری از من و تغییر روایت رسانه‌ها است.»

«خیلی ناامیدکننده است که پس از ۹ سال دفاع و حمایت از بالاترین ضوابط صداقت خبرنگاری در سی‌ان‌ان، هنگام رفتن این‌طور با من رفتار کنند.»

«اما سرم بالا است و می‌دانم که با جان و دل با بهترین خبرنگاران جهان کار کرده‌ام.»

© The Independent

بیشتر از جهان