پدربزرگ بودن از نگاه آرنولد شوارتزنگر

«پدربزرگ بودن آسان‌ترین کاری است که تا کنون انجام داده‌ام»

آرنولد شوارتزنگر،‌ فرماندار سابق کالیفرنیا در کنار دخترانش کاترین و کریستینا - TARA ZIEMBA / AFP

آرنولد شوارتزنگر در مورد زندگی خانوادگی‌اش لب به سخن گشود و توضیح داد که پدربزرگ بودن، یکی از «آسان‌ترین» کارهایی‌ است که تاکنون انجام داده است.

شوارتزنگر ۷۴ ساله با حضور در برنامه زنده جیمی کیمل در روز ۱۰ فوریه، گفت که دخترش، کاترین شوارتزنگر، در حال حاضر باردار است، و او نوه دیگری در راه دارد. کاترین و همسرش کریس پرت، جز فرزندی که به زودی به دنیا خواهد آمد، دختر یک ساله‌ای به نام لیلا هم دارند و پدربزرگ بودن برای ستاره فیلم «نابودگر»، واقعاً لذت‌بخش بوده است.

شوارتزنگر گفت: «نکته‌ای به شما می‌گویم و آن هم این‌ است که پدربزرگ شدن آسان‌ترین کار است. آن‌ها به خانه‌ام می‌آیند، حدود یک یا دو ساعت با لیلا بازی می‌کنم، او را سوار اسب می‌کنم، او را کنار سگم می‌گذارم و با سگ بازی می‌کند و بعد از دو ساعت هم می‌روند. تمام.»

او افزود: «عالی است، جدی می‌گویم. وقتی به خانه‌ام می‌آیند خیلی خوش می‌گذرد.»

شوارتزنگر در مورد «پرت» هم گفت  که او «آدمی عالی» و «داماد محشری» است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این فرماندار سابق کالیفرنیا گفت: «دخترم کاترین را خیلی دوست دارم. زن فوق‌العاده‌ای است و مایه افتخار من است. هر دو عالی هستند. وقتی می‌آیند، تمام خانه روشن می‌شود.»

کیمل سپس بحث را به جنسیت نوه آینده شوارتزنگر کشید و پرسید آیا کاترین به پدرش گفته است که بچه چه جنسیتی دارد؟ این بدن‌ساز هم در پاسخ گفت که جنسیت بچه را نمی‌داند و در ضمن رازنگه‌دار خوبی هم نیست.

او گفت: «واقعاً نمی‌دانم، اما بارها بند را آب داده‌ام. دهانم چفت و بست ندارد و این طوری است که یک ریز دهن‌لقی می‌کنم.»

البته او گمان نمی‌کند که حتی خود پرت یا کاترین هم بدانند، چون او و همسر سابقش، ماریا شرایور، نیز هیچ‌وقت علاقه‌ای به دانستن جنسیت فرزندان‌شان قبل از تولد نداشتند. شرایور و شوارتزنگر غیر از کاترین سه فرزند دیگر هم دارند: کریستینا ۳۰ ساله، پاتریک ۲۸ ساله، و کریستوفر ۲۴ ساله.

او گفت: «برای ما همیشه نوعی بازی حدس و گمان بود و فکر می‌کنم چون کاترین خیلی شبیه ماریا است، احتمالاً همان راه و روش را دارد  و دوست ندارد بداند. البته این فقط حدس است، و هم این که در این مورد به من اعتماد نمی‌کند.»

شوارتزنگر غیر از فرزندانی که با شرایور دارد، از میلدرد بائنا هم که تا سال ۲۰۱۱ با هم رابطه داشتند، پسر ۲۴ ساله‌ای به نام جوزف بائنا دارد.

شوارتزنگر قبلاً مفصل در مورد لذت نوه داشتن صحبت کرده است. در آوریل ۲۰۲۱ که در برنامه پخش زنده جیمی کیمل حضور یافته بود، از او پرسیدند چه حسی دارد که برای نخستین بار پدربزرگ می‌شود.

او گفت: «عالی است. تنها چیزی که الان به آن فکر کنم باعث می‌شود احساس پیری کنم، داشتن نوه است. اما نوه داشتن واقعاً کیف دارد. زیبا است، کودک زیبایی است، لیلای عزیز.»

او افزود: «به کاترین و کریس خیلی افتخار می‌کنم. با هم پدر و مادر خیلی محشری هستند.»

© The Independent

بیشتر از زندگی