ملکه ماتیلده در سفر به امارات لباس‌های طراحان بلژیکی را پوشید

هفته آینده شاهزاده ویلیام برای بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی در امارات حاضر خواهد شد

این زوج با شیخ محمد بن راشد، معاون رئیس‌جمهور و حاکم دبی، در محل اکسپو ۲۰۲۰ ملاقات کردند-twitter/MonarchieBe

ملکه بلژیک در دیدار اخیر خود از کشورهای عربی نماینده طراحان لباس کشور خود بود. ملکه ماتیلده در سفر شاه فیلیپ به امارات متحده عربی وعمان که شامل دیدارهای رسمی و بازدید از اکسپوی دبی بود او را همراهی کرد.  

شاه فیلیپ به‌عنوان بخشی از سفر خود به پایتخت امارات متحده عربی، ابوظبی رفت و توافق‌نامه همکاری بین VIB Life Sciences و دانشگاه خلیفه را امضا کرد که در حساب اینستاگرام کاخ سلطنتی بلژیک فرصتی برای «یکی کردن قوا برای توسعه درمان‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و بیوتکنولوژی برای دیابت» توصیف شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ملکه ماتیلده در اولین روز اقامت خود در امارات متحده عربی با شیخه فاطمه بنت مبارک، رئیس اتحادیه عمومی زنان، رئیس شورای عالی مادری و کودکی و رئیس عالی بنیاد توسعه خانواده ملاقات کرد.

ملکه ماتیلده لباس آماده شده توسط طراح بلژیکی میسون نیتن را برای شرکت در افتتاحیه رسمی بندر دوقم در عمان پوشیده بود.

در آخرین روز بازدید و شرکت در شورای همکاری خلیج (GCC)، زوج سلطنتی در ۵ فوریه از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی و غرفه کشور بلژیک بازدید کردند.

این زوج با شیخ محمد بن راشد، معاون رئیس‌جمهور و حاکم دبی، در محل اکسپو ۲۰۲۰ ملاقات کردند و شاه فیلیپ در بازدید از غرفه بلژیک سخنرانی کرد. آن‌ها همچنین از غرفه‌های امارات و ژاپن نیز بازدید کردند.

برای این بازدید ملکه ماتیلده پیراهن دیگری از میسون نیتن با کیف و کفش مشابهی از این طراح به تن داشت که با یک کلاه سبز زیتونی از کارهای طراح دیگر بلژیکی میسون فابین دلوین کامل شده بود.

دفتر سلطنتی بلژیک درباره این سفر گفت: «غرفه بلژیک یکی از جاذبه‌های اصلی اکسپو است. این نمونه‌ای از معماری فراگیر، پایدار و مدور است که شامل ۲۵۰۰ گیاه بومی که دی‌اکسید کربن را ذخیره می‌کنند و دمای داخل خانه را پایین می‌آورند، می‌شود.»

هفته آینده شاهزاده ویلیام برای بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی در امارات حاضر خواهد شد. دوک کمبریج در روز پنجشنبه ۱۰ فوریه برای جشن‌های روز کشور بریتانیا از این مکان بازدید خواهد کرد. انتظار می‌رود او در این روز با جوانان اماراتی، رهبران دولت و کارمندان غرفه بریتانیا دیدار کند.

بیشتر از مُد و زیبایی