ثروت کیم کارداشیان به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار رسید

کارداشیان در کنار جین گرید، بنیان‌گذار و مدیرعامل اسکیمز، همچنان بیشترین سهام این شرکت را در اختیار دارند

بیشتر ثروت خالص کیم کارداشیان از شرکت لوازم آرایشی‌ کی.کی.دبلیو بیوتی است - Dimitrios Kambouris / AFP

به گزارش فوربس، کیم کارداشیان ارزش خالص ثروت خود را حدود ۶۰۰ میلیون دلار افزایش داده است.

 ثروت این ستاره ۴۱ ساله نمایش‌های واقع‌نمای تلویزیونی اکنون حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار  تخمین زده می‌شود.

این جهش درآمد به علت ۲۴۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری دیگر در اسکیمز، شرکت تولید گن‌ کارداشیان است که در راس آن صندوق تامین «لون پاین کاپیتال» (Lone Pine Capital) قرار دارد و با مشارکت دی‌وان کاپیتال پارتنرز (D1 Capital Partners) و همچنین سرمایه‌گذاران قبلی شامل ایمیجینری ونچرز(maginary Ventures)، آلیانس کانسومر گروت (Alliance Consumer Growth) و ترایو کاپیتال (Thrive Capital) انجام گرفته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ارزش شرکت اسکیمز، فروشنده مجموعه محصولاتی مثل سوتین، لباس شب، بادی و لباس راحتی و لباس زیر زنانه، از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون پوند در آوریل ۲۰۲۱ به سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون پوند رسیده است.

کارداشیان در کنار جین گرید، بنیان‌گذار و مدیرعامل اسکیمز، همچنان بیشترین سهام این شرکت را در اختیار دارند.

خبر میلیاردر شدن کارداشیان نخستین بار در آوریل ۲۰۲۱ منتشر شد. بیشتر ثروت خالص او نیز از شرکت لوازم آرایشی او یعنی کی.کی.دبلیو بیوتی (KKW Beauty) می‌آید که در سال ۲۰۱۷  به راه انداخت.

کیم کارداشیان

همین الان از محصولات جدید اسکیمز رونمایی کردیم! خرید در SKIMS.COM

به گزارش این خبرگزاری، این غول دنیای کسب‌وکار اولین بار در سال ۲۰۱۱ که شمار دنبال‌کنندگانش در توییتر به شش میلیون و ۶۰۰ هزار نفر رسید و با اجرای نمایش تلویزیونی واقع‌نما و معاملاتی که با معرفی و توصیه دیگران انجام داد، بر ثروت خالص خود افزود، نامش در فوربس‌ آمد. در همین حال، «چند سرمایه‌گذاری کوچک» در دیزنی، آمازون، نت‌فلیکس و آدیداس نیز هدایای شوهر سابقش، کانیه وست، بوده است.

پیش از این ارزیابی ثروت کارداشیان، فوربس در ماه مه ۲۰۲۰ عنوان میلیاردر را از کایلی جنر پس گرفته بود.

در همان زمان، فوربس که در ماه مارس ۲۰۱۹ جنر را «جوان‌ترین میلیاردر خودساخته جهان» اعلام کرده بود، موسس کایلی کازمتیکز (Kylie Cosmetics) را به «اغراق در حجم و میزان موفقیت کسب‌وکارش» متهم کرد.

فوربس پیش‌تر در آوریل ۲۰۲۰ در مقاله‌ای با عنوان «کانیه وست حالا رسما میلیاردر است و خیلی دلش می‌خواهد این را به جهان اعلام کند»، وست را میلیاردر اعلام کرده بود.

© The Independent

بیشتر از زندگی