اندی ماری امیدار است در شانگهای بهتر بازی کند

بخت شماره یک سابق دنیا در ماه ژانویه جراحی شد

MATTHEW STOCKMAN / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

اندی ماری امیدوار است که پس از بهبودی از عمل لگن بتواند مسیری صعودی را طی کند. ماری در رقابت‌های ماه آینده مسترز شانگهای، جایی غیرمنتظره به دست آورد. بخت شماره یک سابق دنیا در ماه ژانویه جراحی شد و حالا با شرکت در قهرمانی ژوهای، اوپن چین و اوپن اروپا خود را برای حضور در رقابت‌های انفرادی شانگهای آماده می‌کند.

ماری که ماه گذشته در سین‌سیناتی آمریکا به مسابقات انفرادی بازگشت، اخیرا در تورنمنت چلنجر در مایورکا بازی کرد، که اولین حضورش در این سطح در ۱۴ سال گذشته بود. در بازی‌های سین‌سیناتی و وینستون-سیلم، ماری اسکاتلندی در دور اول حذف شد. در مایورکا هم، پیش از آن که انتظار داشت شکست خورد و در دور سوم از مسابقات کنار رفت. 

با‌این‌همه، ماری گفت از این که در سه مسابقه طی چهار روز بدون مشکل شرکت کرده، راضی است. قهرمان سه گرند اسلم جهانی گفت: «بازی آخرم در سطح چلنجر برایم خوب بود. جمعیت خوبی حاضر بود و شرایط فرق می‌کرد من ۱۴ یا ۱۵ سال است که در این سطح بازی نکرده‌ بودم ولی لذت بردم. خوشحالم که دوباره سلامتی‌ام را به دست آوردم. دوست دارم در سطح بالاتری بازی کنم، ولی در این بازی‌ها هم به من خوش گذشت. بازیافت آمادگی بعد از مسابقه و نداشتن درد موقع آمادگی خیلی خوب بود. امیدوارم به همین  شکل ادامه پیدا کند».

ماری قرار است چهار هفته پیاپی بازی کند، چون مسابقات اوپن چین در پکن بین بازی‌های ژوهای و شانگهای برگزار می‌شود، و بعد او به اروپا باز می‌گردد تا در شهر آنتورپ بلژیک در رقابت‌های اوپن اروپا شرکت کند.

گرچه ماری ۳۲ ساله حالا می‌تواند بدون درد بازی کند، هنوز از سرعت کافی در زمین برخوردار نیست، ولی انتظار دارد که در چند ماه آینده سرعت سابقش را دوباره به دست بیاورد.

ماری در مراسمی برای تبلیغ یک مکمل غذایی مایع که به طور خاص برای او تهیه شده، گفت: «من از نظر محدودیت کم و کسری ندارم. درست است که هنوز سرعت حرکتم کم است. به نظرم چهار یا پنج ماه طول می‌کشد تا بهتر بشوم. هر هفته حالم بهتر شده، ولی نتایج بازی‌هایم شاید این را نشان نداده باشد. ولی از نظر جسمی حالم خیلی بهتر است».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از ورزش