تور برج‌العرب؛ امکان بازدید از هتل هفت‌ستاره دبی

«این تور دریچه‌ای حیرت‌انگیز به دنیای برج‌العرب جمیرا می‌گشاید»

با «سفری جذاب برای کشف قصه‌های ناگفته نماد جهانی» به داخل برج‌‌العرب سرک بکشید - KARIM SAHIB / AFP

شاید نخواهید شبی ۱۰۰۰ پوند برای اقامت در آسمان‌خراش برج‌العرب دبی بپردازید اما حالا می‌توانید در تور گردش هتل به نام «سفری جذاب برای کشف قصه‌های ناگفته نماد جهانی» به داخل آن سرک بکشید.

این تور که هفته گذشته راه افتاد پیاد‌ه‌روی در قسمت‌های عمومی هتل و امکان عکاسی و همچنین نگاهی به سوییت سلطنتی شبی ۶۵۰۰ پوندی را شامل می‌شود.

همچنین امکان دیدن یادبودهای رویدادهای ورزشی و فرهنگی برج وجود دارد؛ مانند «قطعاتی از اجرای بی‌نظیر یونایتد ات هوم (United at Home) دیوید گتا (David Guetta) در دوره قرنطینه سراسری در اوایل امسال».

این تور با قیمت ۳۹۹ درهم (حدود ۸۰ پوند) برای هر نفر هر ۱۵ دقیقه در گروه‌های کوچک از هتل ساحلی جمیرا در همسایگی برج‌العرب آغاز می‌شود.

این فقط قیمت پایه برای گشت‌و‌گذار در هتل است‌ـ می‌توانید پول بیشتری بدهید تا چای بعدازظهر را در حیاط اصلی خیال‌انگیز برج که ستون‌های طلایی‌ دارد، صرف کنید یا گیلاسی شامپاین در بار رو به دریای فضای بیرونی‌اش بنوشید یا «کاپوچینوی طلای ۲۴ عیار خالص» بخورید (این آخری ۱۹ پوند برایتان آب می‌خورد).

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این هتل بادبانی‌شکل، که در جزیره مخصوص خودش در پیش‌رفتگی ساحل در آب قرار دارد، در دسامبر سال ۱۹۹۹ با هیاهوی بسیار افتتاح شد و به‌عنوان هتل «هفت ستاره» به سرخط خبرها راه یافت.

پیش از این، فقط میهمانانی که در هتل اتاق داشتند یا آن‌هایی که می‌خواستند در رستوران‌های پرطمطراقش شام بخورند می‌توانستند به داخلش سری بزنند.

ارمانو زانینی، مدیر هتل، گفت: «خشنودیم که اعلام کنیم درهای برج‌العرب را گشوده‌ایم، آن هم در چنین موقعیتی که با برگزاری بزرگ‌ترین نمایش دنیا در اکسپوی ۲۰۲۰، همه چشم‌ها به دبی دوخته شده است.»

«فرصتی عالی به دست آمده است تا بازدیدکنندگان و کسانی که در هتل اقامت دارند تجربه دست‌اولی از شگفتی‌های این مکان مشهور جهانی داشته باشند.»

«این تور دریچه‌ای حیرت‌انگیز به دنیای برج‌العرب جمیرا می‌گشاید و برای کسانی که مسحور داستانش شده‌اند، نه تنها ساختمان بلکه مردمش، خلاقیت و نبوغ به‌کار‌رفته، و همچنین مهمان‌‌نوازی اماراتی‌ها، ثروت اعراب و خدمات در سطح جهانی آن جذاب است. مفتخریم که این تجربه استثنایی را به جهان عرضه می‌کنیم.»

© The Independent

بیشتر از سفر