انتقاد از صحنه مرگ دوشس ساسکس در فیلم هری و مگان

نمایش فیلم «هری و مگان: گریز از کاخ» از دوشنبه ۱۵ شهریور آغاز می‌شود

مگان مارکل و شاهزاده هری - Tolga AKMEN / AFP

صحنه‌ای از فیلم جدید شبکه لایف‌تایم در مورد شاهزاده هری و مگان مارکل که در خواب می‌گذرد و کشته شدن دوشس ساسکس را در تصادف خودرو به تصویر کشیده است خشم بینندگان را در پی داشته است.

فیلم «هری و مگان: گریز از کاخ» که نمایش آن از دوشنبه ۱۵ شهریور آغاز می‌شود رویدادهای منجر به کنار کشیدن دوک و دوشس ساسکس از وظایف درباری‌شان در سال ۲۰۲۰ و در پی آن مصاحبه افشاگرانه‌شان با اپرا وینفری را به تصویر کشیده است.

پس از فیلم‌های «هری و مگان: عاشقانه درباری» محصول ۲۰۱۸ و «هری و مگان: زندگی درباری» محصول ۲۰۱۹ این سومین فیلم این شبکه درباره این زوج درباری است.

در مجموعه جدیدی از عکس‌های این فیلم که جمعه ۱۲ شهریور منتشر شد، مگان (با بازی سیدنی مورتون) در صحنه تصادف خودرو شبیه تصادف منجر به مرگ شاهدخت دایانا در سال ۱۹۹۷ نشان داده شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در این صحنه مگان درون خودرو واژگون گیر افتاده است و هری (با بازی جوردن دین) در محاصره عکاسان می‌کوشد در خودرو را باز کند.

ماجرای این صحنه در خواب می‌گذرد و سپس مگان در کنار هری و پسرشان آرچی از خواب بیدار می‌شود.

چه کسی پیشنهاد کرده گنجاندن چنین صحنه‌ای فکر خوبی است؟ صحنه مرگ مگان مارکل در تصادف خودرو در فیلم جدید شبکه لایف‌تایم و یادآور مرگ دایانا

الیزابت مک‌دونالد ۱۲ شهریور۱۴۰۰

به هر حال این عکس‌ها مخالفت گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد و کاربران توییتر آن را «نفرت‌آور» و «مشمئزکننده» خواندند.

الیزابت مک‌دونالد، مجری شبکه فاکس، پرسید: «چه کسی پیشنهاد کرده گنجاندن چنین صحنه‌ای فکر خوبی است؟» و کاربر دیگری در توییتر این عکس‌ها را «مشمئزکننده، مشمئزکننده، مشمئزکننده» نامیده است.

کاربر دیگری در توییتر نوشت: «این فیلم شبکه لایف‌تایم سقوط به ژرفای تازه‌ای از بی‌مزگی است. این فیلم جدید که از مرگ شاهدخت دایانا الهام گرفته شده باعث خشم بینندگان شده است و حق هم دارند. تشبیه مادر و همسر هری به هم مسخره است.

مشمئزکننده، مشمئزکننده، مشمئزکننده

بانی شلتون ۱۲ شهریور۱۴۰۰

این فیلم زندگی‌نامه‌ای لایف‌تایم بسیار منزجرکننده است...چرا باید مگان در فیلم گریز از کاخ شبیه دایانا بمیرد؟ از نظر چه کسی چنین طرحی مناسب بود؟

تیک تامبلینا ۱۲ شهریور۱۴۰۰

کاربر دیگری در توییتر نوشت: «ژرفای تباهی برخی در این روزها مایه شگفتی است. چه چندش‌آور. تهیه‌کننده‌ها خودشان اگر فیلمی را تماشا کنند که در آن شریک زندگی‌شان در تصادف خودرو جان بدهد خوششان می‌آید؟

(لایف‌تایم هنوز به درخواست اظهارنظر ایندیپندنت پاسخ نداده است.)

© The Independent

بیشتر از فیلم