دردسرهای جدید آلگری و خواب راحت مورینیو

پیش از شروع مسابقه، خبر درخواست جدایی رونالدو از یووه در شبکه‌های اجتماعی و بسیاری از خبرگزاری‌ها منتشر شد

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس - MIGUEL MEDINA / AFP

رقابت‌های فوتبال سری آ ایتالیا هفته نخست خود را پشت سر گذاشت اما «بانوی پیر» یعنی تیم فوتبال یوونتوس، شروع خوبی در رقابت‌ها نداشت. تیم یوونتوس که به‌تازگی مکس آلگری را دوباره در جایگاه مربی خود می‌بیند، در مقابل اودینزه نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۲-۲ به دست نیاورد.

یووه که در فصل قبل با پیرلو نیز نتوانست نمایش درخشانی داشته باشد و پس از سال‌ها قهرمانی سری آ را به اینتری‌ها واگذار کرد، در این مسابقه هم ناهماهنگ عمل کرد و در بازی آن‌ها نشانی از یک تیم متحد و جدید به چشم نمی‌خورد. تنها تفاوت آن‌ها در این مسابقه، نیمکت‌نشینی رونالدو بود که پیش از شروع مسابقه حاشیه‌های بسیاری را به وجود آورد و بحث‌برانگیز شد.

یووه ابتدا در نیمه نخست با دیبالا و کوادرادو به گل رسید اما در نیمه دوم، بازی ضعیف آن‌ها و هدر دادن موقعیت‌های گل باعث شد تا اودینزه دو گل خورده را جبران کند. ناهماهنگی در میانه میدان و پاس‌های اشتباه بازیکنان به دروازه‌بان آن‌ها نیز سرایت کرد به حدی که شزنی، دروازه‌بان یووه، روی گل دوم مقصر اصلی بود و کار زیاد او با توپ باعث لو رفتن آن شد و او دروازه خود را به‌راحتی بازشده دید.

پیش از شروع مسابقه، خبر درخواست جدایی رونالدو از یووه در شبکه‌های اجتماعی و بسیاری از خبرگزاری‌ها منتشر شد. در این خبر آمده بود که او به یووه درخواست جدایی داده است و می‌خواهد در این ۱۰ روز باقیمانده تا پایان فرصت نقل و انتقالات از این تیم جدا شود و از مربی تیم درخواست کرده است که روی نیمکت ذخیره‌ها بنشیند؛ اما او در اواخر بازی و درحالی که بازی ۲-۲ پیش می‌رفت، برای تغییر نتیجه به بازی آمد و در وقت‌های اضافه، با یک ضربه سر دیدنی دروازه تیم میزبان را فروریخت و تیمش را پیش انداخت و با درآوردن پیراهنش پس از زدن گل، خوشحالی خود را ابراز کرد که بابت آن از داور مسابقه کارت زرد گرفت اما پس از بازبینی مجدد، داور ویدیویی گل او را مردود اعلام کرد تا شب بد یووه و آلگری تکمیل شود و آن‌ها به یک امتیاز بازی بسنده کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آلگری در مورد نیمکت نشینی رونالدو نظری متفاوت داشت. او گفت: «ما از قبل با یکدیگر صحبت کرده بودیم و قرار بر این بود که او در نیمه دوم و با صلاحدید من به زمین برود و بین ما مشکلی وجود ندارد.» اما بنا بر اخبار منتشر شده، رونالدو در این روزهای باقیمانده به دنبال جدایی از یووه است اگرچه تا به حال هیچ تیمی برای جذب او اقدام نکرده است.

در طرف دیگر، تیم فوتبال رم که در این فصل در بسیاری از موارد از جمله بازیکن، مربی و اسپانسر خانه‌تکانی کرده است، در خانه به مصاف تیم فوتبال فیورنتینا رفت. تیم رم در فصل جدید مورینیو، مربی سرشناس پرتغالی، را روی نیمکت خود می‌بیند و آن‌ها با خرید چهار بازیکن جدید امیدوارند بتوانند در این فصل جز مدعیان قهرمانی باشند.

آن‌ها به‌تازگی حامی مالی لباس ورزشی خود را نیز تغییر داده‌اند و با لباس‌های شرکت نیوبالنس در رقابت‌ها حاضر خواهند شد. تیم رم در این مسابقه بسیار عالی و تهاجمی بازی کرد و نمایش مخیتاریان، هافبک رمی‌ها و آبراهام، خرید جدید باشگاه، بسیار چشم‌نواز بود. تیم فیورنتینا خیلی زود و در دقیقه ۱۷ مسابقه با اخراج دروازه‌بان خود مواجه شدند و این موضوع به تیم رم کمک کرد تا در دقیقه ۲۶ با ضربه مخیتاریان به گل برسد.

در نیمه دوم، همین اتفاق برای رم افتاد و زانیولو با دریافت کارت زرد دوم، از زمین مسابقه اخراج و کار برای مورینیو سخت شد. آن‌ها در دقیقه ۶۰ گل تساوی را دریافت کردند اما آبراهام که یکی از ستاره‌های رم در این مسابقه بود، پایه‌گذار گلی دیگر شد و پاس گل دوم خود را در این مسابقه ارسال کرد تا رم در دقیقه ۶۴ دو بر یک پیش بیفتد.

رم در ادامه موفق شد در دقیقه ۸۰ گل سوم را به ثمر برساند تا مورینیو اولین مسابقه رسمی خود را با پیروزی جشن بگیرد و خیالش از سه امتیاز این مسابقه خانگی راحت شود و در کنار اینتر در صدر جدول قرار بگیرد.

بیشتر از فوتبال