«حس می کنم دختر پیش از *آن دختر خاص* هستم»

بخش‌هایی از دفترچه خاطرات تیلر سوئیفت منتشر شد

KEVIN WINTER / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

تیلور سویفت هفتمین آلبوم خود را به نام «لاوِر» با نقدهایی که تاکنون بسیار مثبت بوده، بیرون داده است.

این آلبوم از نظر صدا با آلبوم‌های دیگر سویفت، «رپیوتِیشِن» (شهرت)  بسیار متفاوت است. برخی از ترانه‌های آن، از جمله «می» (من)، «یو نید تو کالم داون» (باید آرام بگیری)، «دی آرچِر» (کمانگیر) و «لاور» (معشوق)، پیش‌تر به بازار عرضه شده بودند.

سویفت همچنین برخی از بخش‌هایی از دفتر خاطراتش را که معرف افکار و اندیشه‌های او در سال‌های کاری‌اش است، منتشر کرده که برخورد سویفت نوجوان با عشق و رابطه نیز بخشی از آن است.

صفحه‌ای از این خاطرات که در زیر آمده است، در ماه مارس سال ۲۰۰۹، ده سال پیش از پخش آلبوم «لاور»، توسط سویفت نوزده ساله‌ای نوشته شده است که به عشق بدبین است و می‌گوید که حس می‌کند دختری است که مردها، پیش از یافتن «دختر خاص» زندگی‌شان، با او رابطه برقرار می‌کنند.  

سوئیفت دو سال است که با «جو آلوین» بازیگر بریتانیایی دوست است و گفته می‌شود که بسیاری از اشعار ترانه‌های آلبوم «لاور» از جمله «لاندن بوی» (پسر لندنی) درباره اوست. در این اشعار، سویفت به نقاط مورد علاقه‌اش در لندن اشاره می‌کند.  

صفحه خاطرات سویفت را در زیر بخوانید:

سلام،

این من هستم، دختری که همیشه یادش می‌رود خاطراتش را بنویسد. آره، خودش است. تازه از استرالیا آمده‌ام. دو هفته آنجا بودم و عالی بود. خیلی قشنگ است. خب... از آخرین باری که نوشتم، چه اتفاق دیگری افتاده... عکسم روی جلد مجله رولینگ استونز چاپ شد. شهر من تمام مراکز «مدیسون اسکوئر» ( ظرف یک دقیقه) و «استیپل سنتر» (ظرف دو دقیقه) را فروخت.

به نحوی حس می‌کنم این سرنوشت من است که رویم را از زوج‌های خوشحال برگردانم و از روز «ولنتاین» بدم بیاید. همین‌طور حس می‌کنم دختر پیش از *آن دختر خاص* هستم. آن «دختر خاص» نیستم. دختری که فکر می‌کنید دختر زندگی‌تان است، اما وقتی که رابطه با من خوب پیش نمی‌رود، با دختر بعدی ملاقات می‌کنید و می‌بینید که او «همان» دختری است که می‌خواستید. همان کسی که می‌خواهید با او بمانید. ممکن است ازدواج کنم، اما فکر می‌کنم نهایتا سرنوشت من این است که رنج بکشم، شمع روشن کنم و رویم را از زوج‌های خوشبخت برگردانم و از روز «ولنتاین» بدم بیاید.

آلبوم جدید تیلر سویفت به نام «لاوِر» (معشوق) منتشر شده است. 

  

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از موسیقی