فیبی والر-بریج: درباره فیلم‌نامه «باند ۲۵» ادعایی ندارم

خالق فلیبگ می‌گوید در حال کار کردن روی فیلمنامه یک فیلم محرمانه است

فیبی والر-بریج خالق مجموعه تلویزیونی فلیبگ در حال صحبت در کالیفرنیا 

Frederick M. Brown / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

خالق  فلیبگ در گفت و گو با نشریه هالیوود ریپورتر گفت در حالی که او می‌فهمد استخدامش در این کار توجه‌ها را  جلب کرده، اما به این معنا نیست که تاثیرش در نسخه تمام شده فیلم به وضوح دیده خواهد شد. او گفت: «درباره شرکت من صحبت‌های زیادی شده چون من زن هستم، و این عالی است».

«اما همچنین نمی توانم بابت فیلمی که نوشته شده بود ادعایی داشته باشم، این اعتبار باید به کری فوکوناگا، کارگردان و نویسنده مشترک سناریو، داده شود».

افزون بر این، او گفت همان انگیزه ای که موجب شد کار  «باند۲۵» را قبول کند، به علاقه اش به تنظیم سریال تلویزیونی «کشتن ایو» دامن زد.

 وی با  اشاره به قاتل حرفه‌ای و  فریبنده جودی کومر در این سریال گفت: «در مورد جیمز باند نکته ای هست که همیشه مرا مثل «ویلانل» سخت جلب کرده است. هردو در یک فانتزی و دنیای خیالی زندگی می کنند. اما نوعی زندگی که هیچکدام از ما هرگز خواهانش نخواهیم بود، اگر صادق باشیم. ما نمی خواهیم گلوله ای توی سر کسی خالی کنیم، با مردم بخوابیم، و مارتینی سر بکشیم. این یک جور فانتزی کابوس گونه است».

این بازیگر و نویسنده همچنین اعلام کرد که روی فیلمنامه نخستین فیلم مستقل خود کار می کند و پس از اتمام قصد دارد آن را کارگردانی کند. او گفت: «روزی که فیلبگ را تمام کردم، با این فکر به رختخواب رفتم که ٬من هرگز نمی خواهم ایده دیگری (برای فیلمنامه) داشته باشم.٬ بعد، با ایده این فیلم بیدار شدم».

وی افزود تا فیلمنامه تمام نشده، آن را به سرمایه گذاران نشان نخواهد داد. او می خواهد بر خلاف شیوه نت‌فلیکس، آن را در سینما اکران کند، و قصد ندارد در آن بازی کند. هرچند با خنده افزود: «بدون تردید سروکله ام در آن پیدا خواهد شد».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

 

https://www.independent.co.uk/arts-entertainment

© The Independent

بیشتر از فیلم