رابطه عاشقانه بازیگران سریال «فرندز»، از شایعه تا واقعیت

برت پیت زمانی که همسر جنیفر انیستون بود در این سریال به عنوان بازیگر مهمان ظاهر شد

آنچه شش بازیگر اصلی سریال دوستان با آن هم‌نظر هستند این است که آنها هرگز بین خود رابطه عاشقانه و نزدیک نداشته‌اند- Chris Delmas / AFP

با توجه به رابطه خوب جنیفر انیستون، کورتنی کاکس، مت لوبلانک، دیوید شویمر، لیزا کودرو و متیو پری در مدت‌زمان ۱۰ سال بازی در سریال «دوستان»، جای شگفتی نیست که دوستداران این سریال مدت‌ها در مورد احتمال رابطه نزدیک و عاشقانه هریک از آنها در زندگی واقعی‌شان گمانه‌زنی کرده‌اند. 

به تازگی متیو پری در گفت‌وگو با رسانه «اَکسِس» گفت این شش بازیگر متعهد شده بودند که با همبازی‌هایشان رابطه عاشقانه برقرار نکنند. او گفت «این مقررات ما بود» که جیم باروُز، کارگردان سریال دوستان، برایمان وضع کرده بود. او افزود: «واقعا مهم بود که ما شش نفر روابطمان را در حد دوستی حفظ کنیم.»  

خاطره کورتنی کاکس از شرایط حاکم بر سریال دوستان قدری متفاوت است. او می‌گوید چنین «مقرراتی» را که به طور رسمی عنوان شده باشد، به یاد نمی‌آورد. او گفت: «فکر می‌کنم نظر هوشمندانه‌ای است اما به یاد ندارم که در واقع درباره آن گفت‌وگویی شده باشد.»

آنچه شش بازیگر اصلی سریال دوستان با آن هم‌نظر هستند این است که آنها هرگز بین خود رابطه عاشقانه و نزدیک نداشته‌اند. شایعات مربوط به اینکه انیستون و شویمر رابطه عاشقانه روی صحنه‌شان را به زندگی خصوصیشان گسترش داده بودند، همواره از طرف سخنگوی آنها تکذیب شده است. کاکس و پری هم که در هفتمین و آخرین فصل سریال با یکدیگر ازدواج کردند، وجود چنین رابطه‌ای را در زندگی واقعی خود رد کرده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هرچند نقش‌های اصلی سریال «فرندز» تنها دوستان یکدیگر باقی ماندند اما چند رابطه عاشقانه از این سریال سرچشمه گرفته است. برای نمونه گفته می‌شود میان پری و جولیا رابرتز که در سال ۱۹۹۶ به عنوان هنرپیشه مهمان در نقش سوزی ماس «لباس زیر» در سریال دوستان بازیگری کرد، رابطه‌ای «نه‌چندان دائمی» جرقه زده بود.

در این میان، انیستون برای مدت‌ کوتاهی به پل راد که در سریال دوستان در نقش مایک، دوست‌پسر فیبی و نهایتا همسرش ظاهر شد، نزدیک شد. این دو در سال ۱۹۹۸ در فیلم «چیز مورد علاقه من» یکدیگر را ملاقات کردند و برای مدت کوتاهی پیش از ملاقات و ازدواج انیستون با برد پیت با هم رابطه داشتند. برت پیت نیز در حالی که در زندگی واقعی همسر انیستون بود در سریال دوستان به عنوان بازیگر مهمان ظاهر شد.

اما اوضاع  با جفت شدن انیستون با تِیت دانُوان در سریال دوستان پیچیده‌تر شد. او در فصل چهارم سریال نقش جاشوا، شخص مورد علاقه ریچل را بازی کرد. انیستون و دانوان در زندگی واقعی به مدت دو سال و نیم روابط عاشقانه داشتند اما کمی پیش از پیوستن دانوان به سریال از هم جدا شدند. دانوان در سال ۲۰۱۳ به نشریه هافینگتون پست گفت: «ما از هم جدا شده بودیم اما تهیه‌کنندگان سریال می‌گفتند: "هِی، می‌‌خواهی در شش شماره سریال بازی کنی؟" و من فکر می‌کردم که شاید خوب باشد که دوره جدائیم (از نیستون) را با بازی در این سریال بگذرانم.» 

© The Independent

بیشتر از زندگی